Gå til innhold

Du som var deprimert/angst ved innskrivelse behandling. Var du helt frisk ved utskrivelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvordan går det med deg nå?

Anonymkode: 1cb16...65d

Jeg vil si jeg var frisk, men jeg vet ikke om man egentlig blir frisk fra bipolar lidelse. Symptomfri i alle fall på medisiner og andre tiltak jeg gjør selv. Tilbakefall nå etter 2 år. Det er 4 ganger så lenge som det pleide.

Anonymkode: 4dc2e...9ac

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg vil si jeg var frisk, men jeg vet ikke om man egentlig blir frisk fra bipolar lidelse. Symptomfri i alle fall på medisiner og andre tiltak jeg gjør selv. Tilbakefall nå etter 2 år. Det er 4 ganger så lenge som det pleide.

Vil du si noe om hva du lærte som bidrar til at du holder deg frisk?

Det har variert. Tror jeg er frisk når jeg skrives ut om ca tre uker. Er i bra form nå i hvertfall. Har vært innlagt veldig lenge. 

Andre ganger har jeg ikke vært frisk. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil du si noe om hva du lærte som bidrar til at du holder deg frisk?

Jeg lærte å passe på å sove nok, og trene enten jogge eller gå i fjellet.  Og jeg tar medisinene mine.

Annonse

Frisk blir jeg aldri. Har en kronisk lidelse.

Men har fått verktøyene til å takle sykdommen mye bedre.

Den angsten jeg hadde 24/7 forsvant med efexor. Men har enda angst, bare ikke 24/7. Det går helt greit, lever godt med angsten, da den ikke styrer mitt liv.

AnonymBruker
Adeie skrev (1 minutt siden):

Frisk blir jeg aldri. Har en kronisk lidelse.

Men har fått verktøyene til å takle sykdommen mye bedre.

Den angsten jeg hadde 24/7 forsvant med efexor. Men har enda angst, bare ikke 24/7. Det går helt greit, lever godt med angsten, da den ikke styrer mitt liv.

Vil du si noe om verktøyene du har fått?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil du si noe om verktøyene du har fått?

Er vanskelig å forklare. Men godta situasjoner når man ikke kan gjøre noe med de. Puste, meditasjon, avbryting etc. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...