AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Og hvordan går det med deg nå? Anonymkode: 1cb16...65d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvordan går det med deg nå? Anonymkode: 1cb16...65d Jeg vil si jeg var frisk, men jeg vet ikke om man egentlig blir frisk fra bipolar lidelse. Symptomfri i alle fall på medisiner og andre tiltak jeg gjør selv. Tilbakefall nå etter 2 år. Det er 4 ganger så lenge som det pleide. Anonymkode: 4dc2e...9ac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg vil si jeg var frisk, men jeg vet ikke om man egentlig blir frisk fra bipolar lidelse. Symptomfri i alle fall på medisiner og andre tiltak jeg gjør selv. Tilbakefall nå etter 2 år. Det er 4 ganger så lenge som det pleide. Anonymkode: 4dc2e...9ac Vil du si noe om hva du lærte som bidrar til at du holder deg frisk? Anonymkode: 1cb16...65d 0 Siter
Glitter Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars (endret) Det har variert. Tror jeg er frisk når jeg skrives ut om ca tre uker. Er i bra form nå i hvertfall. Har vært innlagt veldig lenge. Andre ganger har jeg ikke vært frisk. Endret 15. mars av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil du si noe om hva du lærte som bidrar til at du holder deg frisk? Anonymkode: 1cb16...65d Jeg lærte å passe på å sove nok, og trene enten jogge eller gå i fjellet. Og jeg tar medisinene mine. Anonymkode: 4dc2e...9ac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Mente du døgnbehandling? I såfall gjelder ikke mine svar Anonymkode: 4dc2e...9ac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mente du døgnbehandling? I såfall gjelder ikke mine svar Anonymkode: 4dc2e...9ac Jeg mente egentlig begge deler. Anonymkode: 1cb16...65d 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Frisk blir jeg aldri. Har en kronisk lidelse. Men har fått verktøyene til å takle sykdommen mye bedre. Den angsten jeg hadde 24/7 forsvant med efexor. Men har enda angst, bare ikke 24/7. Det går helt greit, lever godt med angsten, da den ikke styrer mitt liv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Adeie skrev (1 minutt siden): Frisk blir jeg aldri. Har en kronisk lidelse. Men har fått verktøyene til å takle sykdommen mye bedre. Den angsten jeg hadde 24/7 forsvant med efexor. Men har enda angst, bare ikke 24/7. Det går helt greit, lever godt med angsten, da den ikke styrer mitt liv. Vil du si noe om verktøyene du har fått? Anonymkode: 1cb16...65d 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil du si noe om verktøyene du har fått? Anonymkode: 1cb16...65d Er vanskelig å forklare. Men godta situasjoner når man ikke kan gjøre noe med de. Puste, meditasjon, avbryting etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.