Gå til innhold

Dårlig av verden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det er ikke bare jeg som tror det. 

Dere er noen få. 

Men skremmende man kan bli så hjernevasket når det er så tydelig det ikke finnes en sannhet i det.

Men er ikke vits å diskutere med dere. Dere er så hjernevasket at dere heller hil leve i den forferdelige verden dere selv har skapt. Der staten er ute etter dere, og fly kaster ut gidt for å kontrollere dere.

Anonymkode: 04147...be1

stjernestøv
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dere er noen få. 

Men skremmende man kan bli så hjernevasket når det er så tydelig det ikke finnes en sannhet i det.

Men er ikke vits å diskutere med dere. Dere er så hjernevasket at dere heller hil leve i den forferdelige verden dere selv har skapt. Der staten er ute etter dere, og fly kaster ut gidt for å kontrollere dere.

Tror det er mange som tror på det. Jeg tror på kvantefysikk. 

Endret av stjernestøv

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

hvorfor skal jeg bruke energi på det? Det er jo ikke akkurat sånn at du blir troende av den grunn, blir tydeligvis gjort til latter her. 

Ja, hadde du egentlig forventet noe annet?

Anonymkode: 2d359...a9d

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

hvorfor skal jeg bruke energi på det? Det er jo ikke akkurat sånn at du blir troende av den grunn, blir tydeligvis gjort til latter her. 

Fordi jeg ikke tror du vet hva kvantefysikk er. Vil gjerne høre hvor du bruker dette i dine teorier.

Jeg har utrolig mange bøker om temaet i min bokhylle.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg ikke tror du vet hva kvantefysikk er. Vil gjerne høre hvor du bruker dette i dine teorier.

Jeg har utrolig mange bøker om temaet i min bokhylle.

Jo, har lest noen bøker om det jeg også, tro hva du vil om meg. Jeg gir vel faen. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jo, har lest noen bøker om det jeg også, tro hva du vil om meg. Jeg gir vel faen. 

Men det har ingenting med den konspirasjonverden din å gjøre. Samme med hvordan dere bruker ordet energi. Er jo helt tullete. Sett dere godt inn i ting, ikke fra suspekte sider. 

Men igjen, ja jeg tror det jeg tror om slikt tanker.

Annonse

Worriesome Plenty 2

Jeg tror på at vaksiner virker og at det er mer meslinger i verden enn på lenge. Pga de samme folkene som tror på andre konspirasjonsteorier. Men det er ikke tvang. Man kan tro hva man vil…

personlig synes jeg det er ille nok med virkeligheten.

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Og stråling i vårt eget hjem fra lys og strøm.

Strøm har vi hatt i svært mange år. Hvis det hadde vært farlig, hadde sykdom og tidlig død vært tydelig overrepresentert blant de som jobber i elverksbransjen. Tenk på montørene som har elektromagnetisk stråling rundt seg til stadighet, de er ikke mer utsatt enn andre, så lenge de følger sikkerhetsreglene og ikke kommer i kontakt med noe strømførende. 

Røntgenstråling kan være farlig i store doser, derfor er det regler og beskyttelsesutstyr forbundet med bruk av slikt utstyr. Men det har  ikke folk hjemme. 

AnonymBruker
laban skrev (3 minutter siden):

Strøm har vi hatt i svært mange år. Hvis det hadde vært farlig, hadde sykdom og tidlig død vært tydelig overrepresentert blant de som jobber i elverksbransjen. Tenk på montørene som har elektromagnetisk stråling rundt seg til stadighet, de er ikke mer utsatt enn andre, så lenge de følger sikkerhetsreglene og ikke kommer i kontakt med noe strømførende. 

Røntgenstråling kan være farlig i store doser, derfor er det regler og beskyttelsesutstyr forbundet med bruk av slikt utstyr. Men det har  ikke folk hjemme. 

De vet ikke at vi er omgitt av stråling. De vet ikke hva stråling er. Bare har funnet ut at 5g, det er farlig det. Jorden har blitt bombadert av stråling fra dagen den oppsto.

AnonymBruker
3 hours ago, stjernestøv said:

mange mener de har bevis for at 5G skader oss, og jeg tenker på det som de sprayer ut av flyene. Og ståling i vårt eget hjem fra lys og strøm. Det er jo bedre å leve på en hytte ute i naturen uten strøm. 

det er ikke noe nytt som har oppstått, føler meg bare bestrålet. 

Du får kjøpe deg en hytte langt ute på snaufjellet med utedo, og uten strøm, internett og andre fasaliteter og se om du blir bedre da.

Anonymkode: 4e582...c0b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...