Gå til innhold

Dårlig av verden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
laban skrev (29 minutter siden):

Muligens - den kritikken jeg har fått med meg mot moderne strømmålere, har handlet om personvern og strømpriser, ikke metaller. Men jeg henter ikke slik info fra nettsider som virker useriøse, heller ikke fra Facebook. 

Ok. Jeg har sett på Hope LoveJoy på fb, fremtiden ser ikke lys ut. Mannen sier han er syk. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ok. Jeg har sett på Hope LoveJoy på fb, fremtiden ser ikke lys ut. Mannen sier han er syk. 

Du kan da ikke stole på en på FB, det er en side der folk kan skrive hva de vil. Ingenting som fremkommer der som du skal tro på. 

Anonymkode: 04147...be1

stjernestøv
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du kan da ikke stole på en på FB, det er en side der folk kan skrive hva de vil. Ingenting som fremkommer der som du skal tro på. 

Han påstår at han vet mer enn alle og har lært seg masse over flere år, samtidlig sliter han selv. Han vil redde verden. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Han påstår at han vet mer enn alle og har lært seg masse over flere år, samtidlig sliter han selv. Han vil redde verden. 

Javel, ett enkelt individs påstand tror du på, påstander som strider mot all sunn fornuft?

Når du er så lett å lede, så bør du fokusere på vitenskap som er bevist, ikke hva ett enkelt menneske påstår.

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Javel, ett enkelt individs påstand tror du på, påstander som strider mot all sunn fornuft?

Når du er så lett å lede, så bør du fokusere på vitenskap som er bevist, ikke hva ett enkelt menneske påstår.

Han sier det er bevist og er vitenskap. familien og venner har vendt han ryggen pga denne oppvåkningen. Men jeg er jo ikke en av de utvalgte, det forstår jeg jo. Er jo ikke i form til å gjøre alt han vil ha oss til å gjøre, han har holdt på i mange år for å få folk men finner ingen. Alle har gitt opp. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Han sier det er bevist og er vitenskap. familien og venner har vendt han ryggen pga denne oppvåkningen. Men jeg er jo ikke en av de utvalgte, det forstår jeg jo. Er jo ikke i form til å gjøre alt han vil ha oss til å gjøre, han har holdt på i mange år for å få folk men finner ingen. Alle har gitt opp. 

Herregud, høres ut som en sektleder. Utrolig dere går på. Hva med å sjekke vitenskap selv og ikke høre på h a en gal mann sier?

Men nei, det er vel lett å legge livet sitt i andres hender enn å ta tak selv.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Herregud, høres ut som en sektleder. Utrolig dere går på. Hva med å sjekke vitenskap selv og ikke høre på h a en gal mann sier?

Men nei, det er vel lett å legge livet sitt i andres hender enn å ta tak selv.

Men noe av det har jeg lest om og føler det stemmer men agenda 2030? Kommer opp positive ting om det på AI. Han sier han snakker for spirit og moder jord. Det er en del som tror på han men de er tydeligvis ikke villig til å gi opp alt for å gjøre det han sier. 

Jeg prøver å ta tak i mitt eget liv. hans vei er ikke lett å følge, skrev jeg hadde schizoaffektiv og var medisinert og det svarte han ikke på. Han er imot medisiner og røyker bare cannabis for smerter. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Men noe av det har jeg lest om og føler det stemmer men agenda 2030? Kommer opp positive ting om det på AI. Han sier han snakker for spirit og moder jord. Det er en del som tror på han men de er tydeligvis ikke villig til å gi opp alt for å gjøre det han sier. 

Jeg prøver å ta tak i mitt eget liv. hans vei er ikke lett å følge, skrev jeg hadde schizoaffektiv og var medisinert og det svarte han ikke på. Han er imot medisiner og røyker bare cannabis for smerter. 

Herregud, en rusmisbruker og sektleder noen av dere der ute finner fornuftig!

Det er grunnen til at det går til H med dere altså, ikke verden rundt, men hva dere velger å tro på.

Du vil hele livet ditt være engstelig pga hva slike folk lirer av seg, i stedenfor å nyte livet.

For det å nyte livet krever mer.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud, en rusmisbruker og sektleder noen av dere der ute finner fornuftig!

Det er grunnen til at det går til H med dere altså, ikke verden rundt, men hva dere velger å tro på.

Du vil hele livet ditt være engstelig pga hva slike folk lirer av seg, i stedenfor å nyte livet.

For det å nyte livet krever mer.

Han bruker cannabis som medisin. 

ja det er hardt å tro på det for da er jo de som styrer verden onde og vil drepe oss, jeg blir forvirret av alt. 

Jeg vil nyte livet og leve her og nå. Jeg prøver det. 

AnonymBruker
1 hour ago, stjernestøv said:

Han der virker ikke mentalt helt frisk. Fatter ikke hvorfor du bruker han som et sannhetsvitne.

Anonymkode: 4e582...c0b

AnonymBruker

Han sier det er bevist og er vitenskap.

Og det tror du på?

familien og venner har vendt han ryggen pga denne oppvåkningen. Men jeg er jo ikke en av de utvalgte, det forstår jeg jo. Er jo ikke i form til å gjøre alt han vil ha oss til å gjøre, han har holdt på i mange år for å få folk men finner ingen. Alle har gitt opp. 

Det er det en grunn til. 

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han der virker ikke mentalt helt frisk. Fatter ikke hvorfor du bruker han som et sannhetsvitne.

Noen kaller han gal, folk har kaldt meg gal og. Kanskje jeg heller burde gå over til kristendommen? jehovas vitner var her nettopp. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Han bruker cannabis som medisin. 

ja det er hardt å tro på det for da er jo de som styrer verden onde og vil drepe oss, jeg blir forvirret av alt. 

Jeg vil nyte livet og leve her og nå. Jeg prøver det. 

Hvorfor vil noen drepe oss? Skulle noen ville drepe oss, hadde vi vært døde.

Du har skapt deg en tro som kun gir frykt. Da klarer du jo ikke leve livet. Da lever du på frykt.

Ditt valg h a du tror på.

Selv velger jeg å tro på det gode.

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Noen kaller han gal, folk har kaldt meg gal og. Kanskje jeg heller burde gå over til kristendommen? jehovas vitner var her nettopp. 

Hvorfor må du tro på annet enn deg selv?

stjernestøv

Og det tror du på?

Det er det en grunn til. 

Jeg er litt usikker på han. 

Ja han har hatt tusenvis av følgere tidligere, de har ikke gjort det han har bedt dem om å gjøre. han sier vi er alle døde innen 2030. det er jo til å bli redd av. 

stjernestøv

Hvorfor vil noen drepe oss? Skulle noen ville drepe oss, hadde vi vært døde.

Du har skapt deg en tro som kun gir frykt. Da klarer du jo ikke leve livet. Da lever du på frykt.

Ditt valg h a du tror på.

Selv velger jeg å tro på det gode.

De skal utrydde over halvparten av befolkningen. Bare eliten skal være igjen, en ny verden. 

Ja det er mye frykt i det, vil ikke leve i frykt. Jeg vil leve i kjærlighet. Jeg vil og tro på det gode, oppsøke en kristen menighet? Er vel mye frykt der og. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

De skal utrydde over halvparten av befolkningen. Bare eliten skal være igjen, en ny verden. 

Ja det er mye frykt i det, vil ikke leve i frykt. Jeg vil leve i kjærlighet. Jeg vil og tro på det gode, oppsøke en kristen menighet? Er vel mye frykt der og. 

De juger for deg. Uten oss arbeidere vil ikke verden gå rundt. Det vet alle.

For at det skal finnes en elite må noen jobve så de tjener penger. Vi må kjøpe det som produseres osv, så det å drepe mennesker vil ikke noen.

Prøv å se det fornuftige. Hvordan blir noen rike? Jo de lager ting som andre trenger, skal de drepe de som trenger det, blir de fattige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...