Gå til innhold

Du som er 100% ufør eller på AAP: hva gjør dere hjemme om dagene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg går på AAP og er i behandling. Også prøver jeg å komme meg ut hver dag. Men sitter mye inne. jeg liker å være hjemme, hvor jeg kan strikke, tegne, høre på musikk. Det er på en måte litt terapi det å. Men merker jeg trenger noen tips eller vil høre hva andre som går hjemme 100% gjør og bruker tiden på.

Også er det noe med fellesskap om å høre andre mennesker som seg selv og hvordan de lever sine liv

Anonymkode: 6e62c...da5

Fortsetter under...

Koser meg.

Gjør ikke stort egentlig. Går en tur i butikken, sysler litt med vasking her og litt støvtørking der.

Akkurat nå driver jeg å pakker til sydentur.

Når den er ferdig så planlegger jeg neste tur. Bruker mye tid på å finne nye reiser.

AnonymBruker

Jeg prøver å ha 1 aktivitet utenfor hjemmet hver dag, trening på SATS, tur, treffe venninne, behandling. Så tilrettelegger jeg dagen rundt det, med bok, tv, Netflix og hvile. I dag har jeg vært sammen med en venninne i 2 timer, og det er egentlig nok inntrykk for en dag, blir fort fullt i hodet. 

Anonymkode: a5df3...237

Annonse

Har ærender og avtaler omtrent hver uke, så har jeg husarbeid og annen vasking, handling og matlaging. Sitter ikke mye i ro lenger. Nå har jeg nettopp vasket vinduene og balkongdøra ute. Har vært arbeid der ute i vinter så var noe skittent og i går kjørte jeg maling og elektriske ting til gjenvinningsstasjonen. Går endel turer og. 

Endret av aa-k-j
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

De syke har det godt. 

Anonymkode: 51cfb...2f7

Jeg tenker at sånn jeg har det på mitt beste hadde ført til sykemelding blant de rundt meg som jobber. 

Jeg går til behandling tre ganger i uken i tillegg til en time I kommunen.  Så prøver jeg å gå på yoga/ meditasjon to til tre ganger i uken.  Så er egentlig det mer enn nok.  

Jeg føler egentlig at jeg strekker strikken litt langt for tiden så da har jeg ikke overskudd til aktiviteter som å hekle og drikke kaffe når jeg er hjemme. Men har sammen med behandler satt som mål at jeg skal drikke kaffe/te ute hver dag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...