Gå til innhold

Uvirkelighetsfølelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har vært gjennom noen dager med store påkjenninger, og alt blir så overveldende at jeg får en sterk uvirkelighetsfølelse. Det er veldig skremmende. Noen som har følt noe liknende? Og hva kan man gjøre?

Anonymkode: d1b5e...8a5

Vondt å høre. Jeg har også vært gjennom noe skremmende og for meg hjelper det å gjøre dagligdagse ting og aktiviteter. Kan du prøve det?

Anonymkode: e39e8...4f0

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har vært gjennom noen dager med store påkjenninger, og alt blir så overveldende at jeg får en sterk uvirkelighetsfølelse. Det er veldig skremmende. Noen som har følt noe liknende? Og hva kan man gjøre?

Anonymkode: d1b5e...8a5

Er det angst du har? Store påkjenninger gjør at kropp og hode ikke klarer å prosessere det med en gang, og det tar tid. Prøv å få litt pause fra det som er vanskelig ved å distrahere deg med litt husarbeid og litt frisk luft, slik at kroppen får litt pause. 
Jeg mistet et familiemedlem i ulykke for et par år siden og hode og kropp var helt i ubalanse. Man må stå i det, distrahere seg og prøve finne igjen balansen i livet. Det blir bedre, men hjernen trenger tid å omstille seg når det skjer overveldende ting 

Anonymkode: 899c2...dc8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...