Gå til innhold

Solian ( Amisulprid) mot angst og depresjon ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter veldig med angst og depresjon. Har kompleks postraumatisk stresslidelse og tilbakevendende depressiv lidelse. Har det veldig dårlig med gråteanfall og elendig konsentrasjonsevne. Bruker allerede Lamictal og Efexor og Vival ved behov. Legen  foreslår å legge til enda en medisin som heter Solian. Jeg er blir litt skeptisk når jeg leser hva som står om den, at den bl.a kan øke faren for brystkreft når nær familie har hatt / har det. Min mor har hatt brystkreft...Men samtidig er jeg desperat etter å bli bedre...

Noen som har erfaringer med Solian mot angst og depresjon ? Gir den bedre konsentrasjonsevne? 

Noen som har erfaring eller forslag til annen medisin som kan legges til ? 

På forhånd tusen takk til dere som vil svare...Legen snakker er veldig dårlig i norsk  og er en stresset person som bare vil ha meg raskest mulig ut av døren...

Anonymkode: f495b...b5e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490941-solian-amisulprid-mot-angst-og-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har fått den for schizofreni. Litt overkill for angst kanskje? På meg funket den dårligere enn zyprexa.

Anonymkode: ca50e...095

Fikk beskjed at ved dose 200mg skal den hjelpe på angst, depresjon og tankekjør...Hvilken dose bruker du?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...