Gå til innhold

Ansvarsgruppemøte når man egentlig ikke har noe nytt å ta opp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, det er pålagt at man skal ha det 1 gang pr år.

Anonymkode: 945cd...515

Er det? Det har ikke jeg hørt noe om? Jeg bare føler veldig på at det blir dumt å ta opp alles tid også er der ikke noe å snakke om sånn egentlig?

Anonymkode: 2b949...249

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er det? Det har ikke jeg hørt noe om? Jeg bare føler veldig på at det blir dumt å ta opp alles tid også er der ikke noe å snakke om sånn egentlig?

Er jo for de som jobber med din sak da. Alle skal ha ll info, hvordan det går nå etc. Sånn sett trenger ikke du møte opp.

Vi har hatt mange ansvarsgrupper der den det er møte om ikke møter.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jo for de som jobber med din sak da. Alle skal ha ll info, hvordan det går nå etc. Sånn sett trenger ikke du møte opp.

Vi har hatt mange ansvarsgrupper der den det er møte om ikke møter.

Okei, jeg forstår. Er bare redd noen av  de involverte skulle tenke at det var meningsløst. Jeg foretrekker å være med så jeg vet hva som blir sagt.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Okei, jeg forstår. Er bare redd noen av  de involverte skulle tenke at det var meningsløst. Jeg foretrekker å være med så jeg vet hva som blir sagt.

At ting ikke er endret er også informasjon.

Anonymkode: bf2aa...1f8

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

At ting ikke er endret er også informasjon.

Jo, det er jo det. Men det går veldig bra nå så jeg føler det hadde vært annerledes om ting fortsatt var dårlig/vanskelig? Om du skjønner?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jo, det er jo det. Men det går veldig bra nå så jeg føler det hadde vært annerledes om ting fortsatt var dårlig/vanskelig? Om du skjønner?

Jeg skjønner. Kan jeg spørre hva problemstillingen er?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner. Kan jeg spørre hva problemstillingen er?

Har slitt med depresjoner og selvmordstanker tidligere. Hadde ganske tett oppfølging tidligere med ulike instanser og hyppig behov for innleggelser, men nå føler jeg at det går bra og det har også gått bra en stund. Har ikke vært innlagt på over 1 år.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har slitt med depresjoner og selvmordstanker tidligere. Hadde ganske tett oppfølging tidligere med ulike instanser og hyppig behov for innleggelser, men nå føler jeg at det går bra og det har også gått bra en stund. Har ikke vært innlagt på over 1 år.

Hva føler du har hjulpet slik at du nå har det bedre?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva føler du har hjulpet slik at du nå har det bedre?

Jeg tror rett medisinering har hatt mye å si samtidig som jeg tror jeg kanskje bare har modnet en del og vokst meg litt ut av det? Om det gir mening? Jeg har også i større grad klart å ha fokus på hva som er bra i livet jeg har nå og hvilke ting jeg selv kan gjøre for å skape meg ett liv verdt å leve. Blant de tingene tenker jeg jobb har spilt en viktig rolle samt Fontenehuset og hobbyer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...