AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars ? jeg spør fordi jeg har ikke fått den ennå. Har som regel fått den tidlig men ikke i år. Flere som venter på den? Anonymkode: 67bfd...ed9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Jeg har ikke fått enda. Er spent fordi jeg frykter å måtte betale pga etterbetaling fra NAV etter at jeg fikk uføretrygd. Anonymkode: 842cf...b09 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Nope. Fikk 30.000 i baksmell i fjor. Blir sikkert høyere i år. Anonymkode: d83f5...73f 0 Siter
morsan Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Har fått, levert og allerede fått tilbake tilgodebeløp! Hvilket er veldig mye tidligere enn i fjor, da jeg til tross for tidlig levering ikke fikk oppgjøret før enn i slutten av juni. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke fått enda. Er spent fordi jeg frykter å måtte betale pga etterbetaling fra NAV etter at jeg fikk uføretrygd. Anonymkode: 842cf...b09 Da jeg ble ufør trakk de 50% skatt av etterbetalingen. Hvilket førte til den største tilbakebetalingen jeg har fått. Dette vet jeg har skjedd andre også. Men ligger tilbake i tid. Jeg vet ikke om de fortsatt har den praksisen. 0 Siter
Babette Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Ja, og jeg får noen tusen igjen. Men det som gjenstår, er å sende inn regnskap for firmaet mitt, først da kommer det endelige tallet. Forrige gang hadde jeg få utgifter og en del inntekter, dermed fikk jeg en betydelig baksmell. Samtidig hadde jeg ikke vært lur nok til å sette av midler til å betale skatt. I år har jeg lært. Har anskaffet noe nyttig utstyr som jeg melder inn, slik at netto inntekt for firmaet blir lav. 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Trinity80 skrev (5 timer siden): Identifiserer meg som ‘Ikke-skattebetaler’ ✌️✌️ Identifiserer meg som rik. Så skal bli artig å se om de har fått med det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Satser og håper på den kommer i uken som kommer. Anonymkode: 67bfd...ed9 0 Siter
Trinity80 Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Adeie skrev (11 minutter siden): Identifiserer meg som rik. Så skal bli artig å se om de har fått med det. Da får du forenklet skatteoppgjør: Hvor mye penger har du _____________ ,- Hvor kan vi hente dem _______________ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Da kom skattemeldingen i dag, og får igjen noen fine tusenlapper Anonymkode: 67bfd...ed9 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.