Gå til innhold

Hvilke aktiviteter har du i kriseplanen din?

Anbefalte innlegg

lavender

Hvilke aktiviteter har du i kriseplanen din? Jeg spør fordi jeg tenker det kan være fint å dele erfaringer, kanskje finner man en ny mestringsstrategi en ikke har tenkt over før 🙂

Jeg har følgende:
Skrive ned tanker og følelser
Gå tur
Trene eller jogge
Se serie
Høre musikk
Diamond painting
Husarbeid 

Fortsetter under...

lavender
Adeie skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri blitt deprimert uten en real opptur først. 

Så har bare beroligende ting som varme bad, lese bøker, avbryte handlinger, kjøre turer og sobril.

Lurt. Jeg sliter heldigvis ikke med oppturer så for meg handler aktivitetene aller mest om aktivitet og avledning 🙂

Annonse

lavender
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Nei burde vel det, det står på helse norge en plass. 

Ja, min erfaring er at det er veldig lurt. Jeg vet ikke med deg, men for meg kan det av og til bli vanskelig å tenke hvis jeg er der at jeg trenger kriseplanen og da er det veldig greit å ha den skriftlig og lett tilgjengelig.

stjernestøv
lavender skrev (14 timer siden):

Ja, min erfaring er at det er veldig lurt. Jeg vet ikke med deg, men for meg kan det av og til bli vanskelig å tenke hvis jeg er der at jeg trenger kriseplanen og da er det veldig greit å ha den skriftlig og lett tilgjengelig.

Jo det er sant det :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...