Gå til innhold

Hvor fort funker f. Eks fluanxol?

Anbefalte innlegg

Vet at noen i psykiatrien sier at virkningen av antipsykotika ikke kommer før flere uker/måneders bruk. Mens så har jeg også lest og hørt av andre igjen at det funker med en gang? Hva er rett? 

Hvis jeg tar fluanxol 1mg? Nå vil den funke mot paranoia og stemmer etter noen timer da og funke resten av dagen? Hjelp hjelp jeg holder ikke ut

Anonymkode: e86d0...859

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491002-hvor-fort-funker-f-eks-fluanxol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 16.41):

Vet at noen i psykiatrien sier at virkningen av antipsykotika ikke kommer før flere uker/måneders bruk. Mens så har jeg også lest og hørt av andre igjen at det funker med en gang? Hva er rett? 

Hvis jeg tar fluanxol 1mg? Nå vil den funke mot paranoia og stemmer etter noen timer da og funke resten av dagen? Hjelp hjelp jeg holder ikke ut

Ekspander  

Sist jeg var innlagt tok det ca to uker før jeg ble litt klarere så det virker fort på meg, ikke samme dag da. 

stjernestøv skrev (På 21.3.2025 den 17.14):

Sist jeg var innlagt tok det ca to uker før jeg ble litt klarere så det virker fort på meg, ikke samme dag da. 

Ekspander  

1mg?

Hva mener du med klarere om du vil si? 

stjernestøv skrev (På 22.3.2025 den 8.39):

nei 1 mg var litt lite. 

Det var som om jeg våknet opp litt på en måte til denne verden. 

Ekspander  

Var det 2mg eller 3mg du tok? Hvor lenge gikk du på den? Tok du på kveld eller dagtid? Ble du trøtt av den eller var den oppkvikkende eller merket du ingenting? 

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 14.58):

Var det 2mg eller 3mg du tok? Hvor lenge gikk du på den? Tok du på kveld eller dagtid? Ble du trøtt av den eller var den oppkvikkende eller merket du ingenting? 

Ekspander  

Jeg tok 6 mg risperdal jeg. Det andre tok mannen min og la på seg men han ble bra av det og efexor, han og tok lav dose. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...