Gå til innhold

Såvidt forumet henger sammen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare et innlegg nå og ett da. 

Anonymkode: 1347a...c33

De siste årene har forumet forandret seg og nå er det oversvømmet av innlegg på psykiatriforum hvor folk spør om det samme igjen og igjen.

Anonymkode: 72e09...59f

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De siste årene har forumet forandret seg og nå er det oversvømmet av innlegg på psykiatriforum hvor folk spør om det samme igjen og igjen.

Anonymkode: 72e09...59f

Selv der er det stille i lange perioder 

Anonymkode: 1347a...c33

AnonymBruker

Så start noen tråder selv da, for helvete.

Om du får svar er en annen sak. Folk her på forumet er mest interessert i å dyrke sine egne vonter. Selv om de sikkert kunne blitt bedre av å løfte blikket utover?

Anonymkode: 908a9...07f

Annonse

AnonymBruker

Så start noen tråder selv da, for helvete.

Om du får svar er en annen sak. Folk her på forumet er mest interessert i å dyrke sine egne vonter. Selv om de sikkert kunne blitt bedre av å løfte blikket utover?

Du har også gruppen som bare liker å kritisere. 

De som virker å poste mindre er fruene kanskje de har blitt lei all psykiatrien?

Anonymkode: 71aa7...531

AnonymBruker
12 minutes ago, AnonymBruker said:

Du har også gruppen som bare liker å kritisere. 

De som virker å poste mindre er fruene kanskje de har blitt lei all psykiatrien?

Jeg har opprettet fire - fem tråder i kveld, men gidder folk respondere. Nei? Like godt å forlate det synkende skipet. Tror nok det.

AnonymBruker

Jeg har opprettet fire - fem tråder i kveld, men gidder folk respondere. Nei? Like godt å forlate det synkende skipet. Tror nok det.

Vel morna Jens! 🙂👍

UtakknemligDiva
Everybody skrev (1 minutt siden):

Ja kom igjen nå

Orker ikke nå. Veldig trett. Når jeg skriver om mer personlige ting så er det på Reddit, og ja det blir virkelig liv. Er enkelte her som vet hvem jeg er, ikke at jeg har noe å skjule for de, men best at ikke noen vet alt😅 jeg skal se. 

UtakknemligDiva skrev (13 minutter siden):

Orker ikke nå. Veldig trett. Når jeg skriver om mer personlige ting så er det på Reddit, og ja det blir virkelig liv. Er enkelte her som vet hvem jeg er, ikke at jeg har noe å skjule for de, men best at ikke noen vet alt😅 jeg skal se. 

Gjerne si noe som provoserer mange.

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Da en av "fruene" startet en tråd om matinntak og vekt for en snau uke siden, var det en anonym som ble muggen fordi det var for mye surr, pludring, pjatt og forstyrrelser. Så det er ikke lett å gjøre folk til lags her. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...