Gå til innhold

Tabletter sitter fast?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Burde egentlig merke effekten nå, en halv zopiptin x 2, hvis de var på rett plass

Anonymkode: 3a5d8...641

Hadde tabletten sittet fast i luftrøret så hadde du hostet noe voldsomt, det er en ren refleks fra kroppen om noe kommer i luftrøret. Ofte kan det føles at tabletten sitter fast i halsen, men det kommer av at tabletten har vært bort i halsen på vei ned, da du skulle svelge den. Da føles det som det er noe i halsen. Men det er bare en følelse og ikke noe å bekymre seg for. Opplevd dette mange ganger.

Anonymkode: 094e2...27a

Jeg har fått noe medisin/medisinpartikler ned i luftrøret/lungene. Det gjorde veldig, veldig vondt, og kroppens automatiske respons var kraftig hoste og sterke brekningsreflekser...

Tenker du mye over at denne er vanskelig å svelge pga. X og Y? Er det noe ved tabletten du opplever er ubehagelig?

Kan det være enklere om du rett etterpå spiser en yoghurt, banan, litt frukt, drikker noe du liker etc.?

Jeg kan selv oppleve følelsen av at tabletter sitter litt fast eller har vanskelig for å gå ned i halsen, og jeg forsøker å drikke med ekstra mye drikke. Og om jeg føler mye ubehag etterpå, kan jeg forsøke med det jeg har nevnt over - jeg minner meg på at det går over. Kroppen vil ikke ha tabletter i luftrøret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...