AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Jeg plages med at jeg ikke stoler pĂ„ egne tanker. Grubler og grubler og forvrenger alt. MenâŠhvordan vet man om et falskt minne er falskt?Eller om det faktisk har hendt?Noen?đ„ș Anonymkode: b5dfc...3e7 0 Siter
nachnoo Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars I slike tilfeller vet en at det er ocd. Det er mulig Ä fÄ hjelp med dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars nachnoo skrev (8 minutter siden): I slike tilfeller vet en at det er ocd. Det er mulig Ă„ fĂ„ hjelp med dette. Jeg sliter med hvordan jeg skal viteđ«ŁDette er noe som skremmer livet av meg hvis jeg har gjort detâŠTĂžr ikke spĂžrre dem det gjelderđ„șđ„șTenker dĂžgnet rundt pĂ„ dette⊠Anonymkode: b5dfc...3e7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg sliter med hvordan jeg skal viteđ«ŁDette er noe som skremmer livet av meg hvis jeg har gjort detâŠTĂžr ikke spĂžrre dem det gjelderđ„șđ„șTenker dĂžgnet rundt pĂ„ dette⊠Anonymkode: b5dfc...3e7 Du har fĂ„tt gode svar pĂ„ disse spĂžrsmĂ„lene fĂžr. Jeg tror ikke nye trĂ„der om dette vil hjelpe deg. Ta kontakt med fastlegen/behandler og fĂ„ hjelp.  Anonymkode: 8f6fd...c13 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du har fÄtt gode svar pÄ disse spÞrsmÄlene fÞr. Jeg tror ikke nye trÄder om dette vil hjelpe deg. Ta kontakt med fastlegen/behandler og fÄ hjelp.  Anonymkode: 8f6fd...c13 Ikke pÄ dette nei⊠Har ikke behandler for tiden.Venter i kÞ.. Anonymkode: b5dfc...3e7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Da mÄ du bestemme deg for ett svar selv. Slik er det . Anonymkode: 8420a...bdd 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars (endret) Du kan aldri bli sikker. à spÞrre andre for bekreftelse pÄ at du ikke har gjort noe fÊlt, som du ikke har gjort, gir deg en god fÞlelse som varer ett minutt, sÄ begynner du Ä gruble pÄ om de du spurte nÄ tror du er en som gjÞr sÄnn.. OgsÄ bare baller det pÄ seg. Folk med tvang blir ikke sikre, selv pÄ Äpenbare ting som er helt imot ens karakter.  Derfor mÄ du slutte Ä sÞke bekreftelse, det gjÞr det bare verre. Styggen pÄ ryggen nÊres av det. Og sÄnn gÄr nÄ dagan. Endret 24. mars av Worriesome Plenty 2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden): Du kan aldri bli sikker. Ă spĂžrre andre for bekreftelse pĂ„ at du ikke har gjort noe fĂŠlt, som du ikke har gjort, gir deg en god fĂžlelse som varer ett minutt, sĂ„ begynner du Ă„ gruble pĂ„ om de du spurte nĂ„ tror du er en som gjĂžr sĂ„nn.. OgsĂ„ bare baller det pĂ„ seg. Folk med tvang blir ikke sikre, selv pĂ„ Ă„penbare ting som er helt imot ens karakter.  Derfor mĂ„ du slutte Ă„ sĂžke bekreftelse, det gjĂžr det bare verre. Styggen pĂ„ ryggen nĂŠres av det. Og sĂ„nn gĂ„r nĂ„ dagan. Det der var faktisk veldig fornuftig svart!Takk! Denne tingen jeg er usikker pĂ„ er noe man KAN anmelde for, men det er sĂ„ sykt i mot min natur den tanken.Men ja jeg er usikker om jeg gjorde det eller ikke⊠Som du sier sĂ„ kommer det ogsĂ„ til Ă„ plage meg at hvis jeg spĂžr den det gjelder og det ikke har hendt, at jeg da blir sĂ„ flau og tenker at de tenker at jeg gjĂžr sĂ„nne tingđ©Det er evigvarende runddansâŠ.og jeg vil jo alltid gjĂžre ting riktig for alle!!!!đ©FĂžler meg som verdens verste menneske om jeg gjorde det jeg tenker. Anonymkode: b5dfc...3e7 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.