Gå til innhold

2-3 glass vin kl 17 og Imovane kl 22-23. Går det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
nachnoo skrev (11 timer siden):

En gang i året går det greit. En gang i uke er det ikke greit.

Ok, takk. Tar det tii meg. Av nysgjerrighet; hva kan skje om man blander medikamentet med alkohol?

Anonymkode: bd9bc...16f

Jeg bruker vin til å svelge imovanen jeg altså, om jeg føler for det 😆 

Det har hendt at jeg har stått opp igjen og gjort annet enn å sove etter et slikt tilfelle, men om intensjonen bare er å gå i seng og avslutte kvelden med en imovane ,så skjer det ikke noe. Anbefales ikke dersom du er "eldre, skrøpelig eller ellers i ikke optimal stand", men en vanlig tulling på 20 til 40ish klarer fint å gå og legge seg aldeles pent og normalt etter noen glass og en sovepille. 

Endret av krøll9
AnonymBruker
krøll9 skrev (21 minutter siden):

Jeg bruker vin til å svelge imovanen jeg altså, om jeg føler for det 😆 

Det har hendt at jeg har stått opp igjen og gjort annet enn å sove etter et slikt tilfelle, men om intensjonen bare er å gå i seng og avslutte kvelden med en imovane ,så skjer det ikke noe. Anbefales ikke dersom du er "eldre, skrøpelig eller ellers i ikke optimal stand", men en vanlig tulling på 20 til 40ish klarer fint å gå og legge seg aldeles pent og normalt etter noen glass og en sovepille. 

Hva har du gjort annet enn å sove i et slikt tilfelle?

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva har du gjort annet enn å sove i et slikt tilfelle?

Det er uvisst fordi jeg ikke husker det dagen etter, men har da eksempelvis manglet flere sovepiller dagen etter. Har skjedd 2-3 ganger kanskje ila 15 år. Men det har nok mer med grunnleggende psyke på gitt tidspunkt å gjøre enn bare vinen og pillen i seg selv. Er vel ingen lege som ville anbefalt kombinasjonen uansett, men føler man seg på noen måte labil og svingende i utgangspunktet, så bør man unngå alkohol. Er man ellers stabil og bare lurer på om det er risikabelt å ta sovepille etter et glass vin eller to, så går det nok helt greit. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...