AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Jeg er utskrevet fra DPS. Har depresjon, angst og pf. Jobber 50 prosent. Er snart ferdig med 3 år AAP, men ser meg nødt til å søke ny periode pga psykiske helseproblemer. Anonymkode: ed0b6...9a6 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Sist jeg spurte NAV direkte om dette, fikk jeg opplyst at oppfølging hos fastlege også regnes som behandling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars psykedeliker skrev (Akkurat nå): Sist jeg spurte NAV direkte om dette, fikk jeg opplyst at oppfølging hos fastlege også regnes som behandling. Tusen takk:) Anonymkode: ed0b6...9a6 0 Siter
krøll9 Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Tror ikke det. Du skal være på et eller annet tiltak som potensielt vil føre til bedring. Det kan være videre arbeidsutprøving, behandling eller kurs. Det finner du ut av med NAV. Aner ikke hva som skjer etter 3 år aap. Det er offisielt max? Er vel da enten å søke om ufør, fortsette aap (?) eller motta sosialstønad om man ikke er kvalifisert til annet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Jeg har behandling hos psykomotorisk fysioterapeut som eneste aktivitet, har vært på aap i 1,5 år. Anonymkode: ec3be...d04 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg har behandling hos psykomotorisk fysioterapeut som eneste aktivitet, har vært på aap i 1,5 år. Anonymkode: ec3be...d04 Takk for svar. Anonymkode: ed0b6...9a6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.