AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Jeg er utskrevet fra DPS, men har litt på hjemmebane som skaper bekymringer. Vil det ha noe for seg å ha så sjelden terapi/støttesamtaler? Anonymkode: 753f4...a9e 0 Siter
nachnoo Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars For støttesamtaler kan det være meningsfullt med så sjelden kontakt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars nachnoo skrev (3 minutter siden): For støttesamtaler kan det være meningsfullt med så sjelden kontakt. Takk. Tror du en terapeut vil ta inn en pasient så sjeldent? Anonymkode: 753f4...a9e 0 Siter
nachnoo Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du en terapeut vil ta inn en pasient så sjeldent? Anonymkode: 753f4...a9e Terapeuter er like ulike som andre mennesker, så det tror jeg er helt individuelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars nachnoo skrev (5 minutter siden): Terapeuter er like ulike som andre mennesker, så det tror jeg er helt individuelt. Ah, riktig. Jeg tenker kanskje at de minst vil ha kontakt hver 14.dag, men jeg kan jo spørre. Anonymkode: 753f4...a9e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Noen som har gått til samtale en gang per uke? Anonymkode: 753f4...a9e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai On 3/27/2025 at 7:59 PM, AnonymBruker said: Noen som har gått til samtale en gang per uke? Anonymkode: 753f4...a9e Jeg har, men bare for en kort periode før jeg tydeligvis ble verre og privatpsykologen ikke ville ta meg imot mer. Henvist tilbake til DPS, men ble da gående uten noen oppfølging i nesten to måneder, så var i ganske dårlig form da jeg kom tilbake dit. Anonymkode: 60202...405 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har, men bare for en kort periode før jeg tydeligvis ble verre og privatpsykologen ikke ville ta meg imot mer. Henvist tilbake til DPS, men ble da gående uten noen oppfølging i nesten to måneder, så var i ganske dårlig form da jeg kom tilbake dit. Anonymkode: 60202...405 Hvordan verre ble du? Anonymkode: c9f98...9a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Aldri prøvd pri at psykiater. Men kan ikke forstå hvorfor de ikke skal godta hva man selv mener man trenger. De lever tross av at folk vil gå til de. Anonymkode: b83fa...96c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.