Gå til innhold

Jeg hadde samtaleterapi hver 14. dag. Det synes både jeg og behandler var for sjeldent (DPS).

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde masse timer på dps, men fikk ikke hjelp. Fordi de ga meg feil diagnose, generalisert angst, i stedet for min reelle diagnose, som viste seg å være k-ptsd. Helt overveldet over det lave kompetansenivået. 

Anonymkode: 5dfa2...91d

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde masse timer på dps, men fikk ikke hjelp. Fordi de ga meg feil diagnose, generalisert angst, i stedet for min reelle diagnose, som viste seg å være k-ptsd. Helt overveldet over det lave kompetansenivået. 

Vondt å høre. Klagde du på behandlingen i etterkant?

Anonymkode: 01b2a...dda

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vondt å høre. Klagde du på behandlingen i etterkant?

Jeg gadd ikke, valgte å bare gå videre. Har det bedre nå, heldigvis 🙂

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg gadd ikke, valgte å bare gå videre. Har det bedre nå, heldigvis 🙂

Like så greit. Håper du fikk god behandling etterpå! 

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 21.30):

Jeg er i samme situasjon. Opplevd overgrep og tilfeldig konfrontasjon av en med kniv. Dette skjedde ganske tett på. Halvt års mellomrom. Nå i det siste har jeg vært ekstremt skvetten, flashback og sliter mye med stress. Men dps sier at jeg sliter med dette nå fordi jeg holdt på med en bachelor. Men jeg har stadig fått flashbacks før bacheloren og det virker som de pusher tema bort når jeg nevner overgrepet. Det virker som om det er ubehagelig for de å høre på. Prøvd to ganger med ulike behandlere, og de var ganske unge og nyutdannet. Så jeg har en teori om at de ikke vet hvordan de skal forholde seg til det og forklarer det bort. 

Føler meg ensom i det fordi det er ikke så mange som vet om dette. 

Anonymkode: a3ee5...caf

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men jeg har stadig fått flashbacks før bacheloren og det virker som de pusher tema bort når jeg nevner overgrepet.

I slike tilfeller må man bare dra samtalen tilbake til tema, uansett hvor ubehagelig det måtte føles.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...