Gå til innhold

Hvor mange timer søvn per døgn har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva er din diagnose? Min er angst og depresjon. Sover ca 12 timer per døgn.

Anonymkode: 80204...075

Skrevet

Schizoaffektiv. Det varierer veldig. Alt fra 3-4 timer til å sove mye.

emilie321
Skrevet

Bipolar og ptsd. Sover fra 3-7,5 timer, men sjelden mer enn 3 timer sammenhengende. 

stjernestøv
Skrevet (endret)

Vanskelig å si, varierer veldig men jeg liker å sove lenge da. Schizoaffektiv og gad. 

Endret av stjernestøv
Skrevet

Har shizoaffektiv. Sover ca 10-11 timer hver natt. 

Skrevet

Bipolar 2 og blandet pf. Er stabil nå og sover rundt 7,5 timer med quetiapin for å sovne og alarm for å våkne.

Det kan bli mindre i perioder.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Sover alt fra 7 til 14 timer. Har alltid sovet mye. Har schizofreni. Mye tull med døgnrytme, men ikke siden nyttår da jeg har skjerpet meg og sover fra rundt 12-08. Har aldri hatt søvnvansker annet enn døgnrytme.

Skrevet
Adeie skrev (1 time siden):

Fra 0 til 9. 

Bipolar.

Samme her.

AnonymBruker
Skrevet

10-12 timer. aspergers.

Anonymkode: 22f0a...a63

Eva Sofie
Skrevet

I snitt mellom 6 og 7 timer. Dette har ligget jevnt i nesten to år.

AnonymBruker
Skrevet

ca 10 timer.

Anonymkode: 7a494...025

FjellOgDalar
Skrevet

I snitt seks, gjerne med et par oppvåkninger. En god natt sover jeg åtte - som er det jeg trives med. 

Bp2 i remisjon. 

SofieVeie
Skrevet

7 timer, ofte støtte av lav dose quetiapine. Bp1

Skrevet

I ukedagene er det sånn mellom 5 og 6 timer. I helgene alt fra 5 til 9 timer. Kommer an på hva jeg skal. Jeg sovner alltid sent, så det kommer alltid an på når jeg må stå opp dagen etter. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...