Gå til innhold

Har du noen hyggelige planer for helga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ut å spise med 2 venninner. Gleder meg☺️

Anonymkode: 9aa00...f32

Skrevet

Var ute og spiste biff med vennen i stad. Ellers skal jeg bare være hjemme. :)

Skrevet

Overnattingstur til Larvik med venninne. Gå på Stolpejakt😊

emilie321
Skrevet
Adeie skrev (28 minutter siden):

Drar til Tenerife på søndag. 

God tur. Kos deg 

emilie321
Skrevet

Skal besøke dattera og barnebarn i morgen.  Det blir hyggelig 

Skrevet
emilie321 skrev (3 minutter siden):

God tur. Kos deg 

Takk.

AnonymBruker
Skrevet
Adeie skrev (39 minutter siden):

Drar til Tenerife på søndag. 

Riktig god tur. Hi.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Har handlet. Har besøkt forelder på sykehjem. Har vært ute med søpla. Nå skal det slappes av. Musikk, skrelling, Netflix og søvn. 

Skrevet

Får besøk av ei venninne i morgen formiddag. Da blir det bløtkake og iskaffe på oss 🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Riktig god tur. Hi.

Takk.

AnonymBruker
Skrevet

Ja planer her 

Anonymkode: 860e7...312

påskelilje
Skrevet

Jeg er på tur med koret mitt til utlandet. Dro grytidlig hjemmefra i dag. Veldig fin gjeng å være på tur med!

AnonymBruker
Skrevet

Drikke meg full på på byn

Anonymkode: 860e7...312

Skrevet

Jeg skal overnatte hos kjæresten.  En bonusnatt fordi sønnen min skal prøve å sove alene hjemme for første gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute og spiste med 5 studievenninner i går, vi har kjent hverandre i over 30 år. De siste årene har jeg ikke truffet dem fordi jeg har vært i dårlig form, så det var ekstra spesielt å få det til denne gangen, og å ha stor glede av kvelden 🥳

Anonymkode: e2dbc...622

påskelilje
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var ute og spiste med 5 studievenninner i går, vi har kjent hverandre i over 30 år. De siste årene har jeg ikke truffet dem fordi jeg har vært i dårlig form, så det var ekstra spesielt å få det til denne gangen, og å ha stor glede av kvelden 🥳

Anonymkode: e2dbc...622

Så hyggelig ❤️ Det er noe spesielt med dem en har kjent lenge 🥰

FjellOgDalar
Skrevet

skal straks ut og spise indisk med noen venner. I morgen skal jeg besøke familie tenkte jeg.

Skrevet

Det var igjen en helg med skiskyting sammen med sønnen. Siste i sesongen. Det er alltid koselig.

Skrevet

Jeg møtte en venninne i går. Det har jeg ikke gjort på over ett år, så det var stort for meg selv om det bare var å møtes et par timer i sentrum. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...