Gå til innhold

Hvor mange her har egentlig blitt bedre av målrettet terapi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og fått livet på stell? 

Ikke så mange i følge klientellet på forumet her. Her sitter jo mange fremdeles i gjørma tross terapi. 

Anonymkode: d935b...80b

Det er en grunn til å tro at de som fremdeles sliter er overrepresentert her på forumet. Det betyr ikke at det også kan være mange behandling har fungert bra for.

Annonse

Om man ikke kan kapitalisere verktøy og kunnskap fra terapi så nytter ikke formen. Det er mange som ikke klarer det, og bare snakker ihjel problemene sine og starter dagen på samme måte med fastlåste mønstre. 

AnonymBruker

Jeg har blitt bedre 😊har fortsatt litt jobb igjen å gjøre, men går absolutt riktig vei. fra å være inn og ut av akutt psyk hele tiden så hadde jeg en innleggelse i 2024 og ingen så langt i år. Planen er at det ikke skal bli noen heller 😅 endelig ser jeg for meg en framtid. Noe jeg ikke gjorde for 2 år siden 😊

Anonymkode: 5e9b7...010

Jeg har. Med bipolar lidelse har det primært dreid seg om bevisstgjøring, registrere varseltegn, tilpasse aktivitetsnivå og søvn og jobb til fasene osv. Lære meg å dempe meg i hypomane faser så jeg ikke ryker rett ned i depresjon i etterkant. Og å minne meg selv på at depresjonen ikke vil vare evig om jeg likevel gjør det.

Å sørge for fast døgnrytme, sikre søvn med behovsmedisin og få frisk luft og aktivitet i hverdagen er faktisk overraskende effektivt 😅

Endret av adhoc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...