Gå til innhold

Er det mulig å finne tilbake til den gode, naturlige søvnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Det gjør jeg og, tror det er umulig etter så mange år på medikamenter. 

Er det ca like lenge som meg du har stått på sovemedisin?

Anonymkode: bc0b1...206

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det ca like lenge som meg du har stått på sovemedisin?

Anonymkode: bc0b1...206

I mange flere år, var uten i to år når jeg var frisk. Tok ingen medisiner da. 

Har innsett at jeg aldri vil få normal søvn, lever helt greit med det. Sover 3til 4 netter i uken, er våken de andre. Har liten betydning om jeg tar medisiner. De fungerer rett og slett ikke hvis kroppen min ikke vil sove.

Bruker nettene til å meditere og dagdrømme, så jeg hviler nok. Står aldri opp før kl 6. Men har lov å se på telefon etter 5.  Skjer glipp, men meget sjeldent

Men sover jeg ikke 3 dager på rad, så blir det høy dose sobril  natt 4.. 

Annonse

FjellOgDalar

Det skulle jeg inderlig ønske... Kunne nesten drept for en natt med åtte timers sammenhengende søvn av god kvalitet. Jeg har mange ganger spurt meg selv om de 20 årene jeg sto fast på Quetiapin kan ha gjort noe med evnen til å sove naturlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...