Gå til innhold

Voksne med asperger - kan jeg ha dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Psykedeliker er en kronisk kverulant. Det er sjeldent han har noe vettugt å bringe til torgs, det kveruleres som regel for kveruleringens skyld. Bare å venne seg til det. 

Anonymkode: 8beac...cb1

Ikke enig. Han er kritisk til mye, men saklig. Bare sunt å ha noen som sier fra når det blir for mye synsing uten dokumentasjon.

AnonymBruker
1 hour ago, Babette said:

Ikke enig. Han er kritisk til mye, men saklig. Bare sunt å ha noen som sier fra når det blir for mye synsing uten dokumentasjon.

Syntes det er mest svada. "manus sier det og det", både skatt på tryg og arbeidslivet er et spill for galleriet,  det meste er "bullshit" jobber. Spør man spesifikt hva slags jobber som er det, får man aldri svar.

Anonymkode: bf76d...d89

AnonymBruker
14 hours ago, psykedeliker said:

Hvordan da? Ønsker du virkelig å leve opp til en "normal" som ikke finnes?

Føler meg mer opplagt i dag: Jeg vil ha et normalt liv, med venner, jobb og familie. Aspergeren har ødelagt hele livet. Dette er et ikke-liv i limbo, på trygd.

psykedeliker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Syntes det er mest svada. "manus sier det og det", både skatt på tryg og arbeidslivet er et spill for galleriet,  det meste er "bullshit" jobber. Spør man spesifikt hva slags jobber som er det, får man aldri svar.

Dette har jeg svart på flere ganger, med kildehenvisninger.

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Aspergeren har ødelagt hele livet.

Mange med AS har også tilleggsproblematikk som ikke direkte henger sammen med diagnosen. Sikker på at ikke det er den egentlige grunnen?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han høres helt psykotisk ut

Anonymkode: 460ee...ed7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...