Gå til innhold

Dere som er psykisk syke; tør dere tro på bedring/har dere håp om tilfriskning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vendi skrev (2 minutter siden):

Jeg har innsett at jeg aldri vil bli frisk. Men har håp om, og tro på, at jeg vil leve et best mulig liv likevel. 

Det er fint å høre!

Anonymkode: f8ddc...593

Vendi skrev (5 minutter siden):

Jeg har innsett at jeg aldri vil bli frisk. Men har håp om, og tro på, at jeg vil leve et best mulig liv likevel. 

Samme her. Har også innsett at jeg ikke blir frisk, men jobber for å bli bedre. Må det, for ellers er jeg redd jeg vil gå noen skritt tilbake. 

AnonymBruker

Jeg har bipolar og asperger så kommer jo ikke til å bli frisk, men jeg har tro på at jeg kan bli (nesten) symptomfri. Jeg har i alle fall alt blitt mye bedre nå enn det jeg var da jeg først ble syk, så fortsetter det slik har jeg troen på at jeg kan bli symptomfri.

Anonymkode: 23bc2...db6

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg strever fortsatt mye med angst, men er blitt hel frisk fra unnvikende pf. 

Anonymkode: 18b7c...dfe

Ble du frisk på egenhånd?

Med BP er jeg frisk når jeg er frisk, og syk når jeg er syk. Lever for å holde meg frisk.

Nå vet jeg at det blir bedre når jeg er deprimert. Nå er jeg straks 50, og hatt mine  opp og nedturer. Alltid blitt grei igjen, tok 2 år å komme meg opp hit jeg er nå etter siste tur. Så det kan ta tid, men det ordner seg alltid.

Jeg har ett nok irriterende lyst syn på det meste. Det blir bra, ellers blir man vant til det. Er mye i at man har det som man tar det.

Endret av Adeie
AnonymBruker
Adeie skrev (13 minutter siden):

Med BP er jeg frisk når jeg er frisk, og syk når jeg er syk. Lever for å holde meg frisk.

Nå vet jeg at det blir bedre når jeg er deprimert. Nå er jeg straks 50, og hatt mine  opp og nedturer. Alltid blitt grei igjen, tok 2 år å komme meg opp hit jeg er nå etter siste tur. Så det kan ta tid, men det ordner seg alltid.

Jeg har ett nok irriterende lyst syn på det meste. Det blir bra, ellers blir man vant til det. Er mye i at man har det som man tar det.

Jobber du fullt?

AnonymBruker
Adeie skrev (23 minutter siden):

Har det også sånn. Klarer bevare håp om å bli bra siden jeg har vært der så mange ganger før 

Anonymkode: b394c...62d

Ja. Jeg blir alltid frisk, jeg! For en kortere eller lengre periode.

Men jeg tror livet kan og skal bli bedre enn det er nå. Jeg ser på dette som en liten omvei i livet, ikke en fullstendig avsporing.

Også tror jeg det er noen sider ved meg som jeg bare må akseptere og tillate meg selv å ta hensyn til. Alt kan kanskje ikke fikses og skal ikke fikses heller. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...