Gå til innhold

Rart at de ikke sa at moren min hadde ringt dem og var bekymret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir fulgt opp av ett team i  kommunen og foreldrene mine har fått nummeret dit slik at de kan ta kontakt om de vil/det skulle være noe. I går fikk jeg ingen telefoner eller meldinger (var noe galt med telefonen) noe som gjorde at jeg ikke svarte når mamma forsøkte å få tak i meg så da ringte hun teamet. Jeg hadde tilfeldigvis en avtale med teamet denne dagen, men da de ringte på hos meg så sa de ingenting om at moren min hadde ringt de og at hun var bekymret? Er ikke det litt rart?

Anonymkode: 8d7fa...1b1

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg blir fulgt opp av ett team i  kommunen og foreldrene mine har fått nummeret dit slik at de kan ta kontakt om de vil/det skulle være noe. I går fikk jeg ingen telefoner eller meldinger (var noe galt med telefonen) noe som gjorde at jeg ikke svarte når mamma forsøkte å få tak i meg så da ringte hun teamet. Jeg hadde tilfeldigvis en avtale med teamet denne dagen, men da de ringte på hos meg så sa de ingenting om at moren min hadde ringt de og at hun var bekymret? Er ikke det litt rart?

Nei, det er ikke så rart egentlig.

Anonymkode: f6029...208

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvorfor synes du det er rart? De har jo kunnet si til dine foreldre at de skulle innom deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...