Gå til innhold

Behanderen min forstod ikke hvordan jeg klarte meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva skal en si til det da? Da jeg fortalte om min barndom og oppvokst til behandleren min, så ser hun på meg og spør meg. "Hvordan klarte du å holde ut i alle de årene"? Jeg vet jo ikke det selv, men det preget meg selvklart som menneske, med alt det innebærer. Men jeg har klart å bli friskere så da er det håp tenker jeg. 

Anonymkode: 2e2f7...78a

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hva skal en si til det da? Da jeg fortalte om min barndom og oppvokst til behandleren min, så ser hun på meg og spør meg. "Hvordan klarte du å holde ut i alle de årene"? Jeg vet jo ikke det selv, men det preget meg selvklart som menneske, med alt det innebærer. Men jeg har klart å bli friskere så da er det håp tenker jeg. 

Jeg hadde en behandler som begynte å grine på hver time når jeg fortalte om hvordan jeg hadde hatt det i livet, det hjalp ikke meg noe særlig. Men angrer på at jeg avsluttet henne for hun mente nok ikke noe vondt med det. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Jeg hadde en behandler som begynte å grine på hver time når jeg fortalte om hvordan jeg hadde hatt det i livet, det hjalp ikke meg noe særlig. Men angrer på at jeg avsluttet henne for hun mente nok ikke noe vondt med det. 

Ja hun ble nok menneskelig berørt av det du fortalte henne. Det er ikke unaturlig for jeg har opplevd det samme fra behandler og. Men når det går i riktig retning så er det bra. Opplevde du god hjelp fra henne? siden du angrer på at du avsluttet? Jeg har fortsatt mye å fortelle om mitt liv, dette var bare starten.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja hun ble nok menneskelig berørt av det du fortalte henne. Det er ikke unaturlig for jeg har opplevd det samme fra behandler og. Men når det går i riktig retning så er det bra. Opplevde du god hjelp fra henne? siden du angrer på at du avsluttet? Jeg har fortsatt mye å fortelle om mitt liv, dette var bare starten.

Ja ble nok det. Opplevde ikke hjelp fra henne sånt sett men hun var jo en støtte og et medmenneske. Ja du må få det ut og bli ferdig med det. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Det hadde jeg strevd med om behandleren min begynte å gråte i timene.

Anonymkode: 0a676...e66

AnonymBruker
stjernestøv skrev (53 minutter siden):

Ja ble nok det. Opplevde ikke hjelp fra henne sånt sett men hun var jo en støtte og et medmenneske. Ja du må få det ut og bli ferdig med det. 

Ja forstår hva du mener. Ja jeg skal bruke tid på å fortelle. Takler det veldig bra å fortelle om ganske ubehagelige og vonde opplevelser. Så det er bra for å fortsette. Vet jo det er mange som ikke klarer det, fordi det gjør for vondt å prate om minnene. Men jeg har blitt friskere grunnet god behandling, så jeg har troen ja.  Jeg har motsatt tankesett enn det jeg hadde før, og opplever det som veldig positivt og lærerikt. 

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja forstår hva du mener. Ja jeg skal bruke tid på å fortelle. Takler det veldig bra å fortelle om ganske ubehagelige og vonde opplevelser. Så det er bra for å fortsette. Vet jo det er mange som ikke klarer det, fordi det gjør for vondt å prate om minnene. Men jeg har blitt friskere grunnet god behandling, så jeg har troen ja.  Jeg har motsatt tankesett enn det jeg hadde før, og opplever det som veldig positivt og lærerikt. 

Ja for meg var det viktig å fortelle om ting for å bli ferdig med dem, gikk jo til flere behandlere jeg da og ble ferdig med det. Har tilgitt de det gjelder i dag.. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg fikk høre noe lignende. «Det kunne gått skikkelig galt med deg». Jeg ser på det som validering. At jeg opplevde så mye forferdelig, men klarte å stable meg på beina igjen til tross for alt dette. Det er en god regel å prøve å tolke ting i beste mening, tenker jeg. 

Anonymkode: 8e24c...2c1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...