Gå til innhold

Dere som går på AAP; er det kommet nye meldekort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er blitt en endring med det siste punktet om du fortsatt ønsker å være registrert hos nav, det punktet er borte. Så skal du krysse av et annet sted hvis du fortsatt vil være arbeidssøker. 

Anonymkode: c8b70...b6c

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Syns det er rart at dere på Aap ikke har fått informasjon om det nye meldekortet. Du får kontakte Nav.

Anonymkode: 3ed33...543

Har sendt melding til veileder nå.

Anonymkode: 83e09...bac

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er blitt en endring med det siste punktet om du fortsatt ønsker å være registrert hos nav, det punktet er borte. Så skal du krysse av et annet sted hvis du fortsatt vil være arbeidssøker. 

Takk. Jeg er ikke arbeidssøker da fordi jeg jobber 50 prosent. Skal jeg fortsatt krysse av at jeg vil være arbeidssøker?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Takk. Jeg er ikke arbeidssøker da fordi jeg jobber 50 prosent. Skal jeg fortsatt krysse av at jeg vil være arbeidssøker?

Det vet jeg ikke. Da må du spørre nav. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...