Gå til innhold

Hvis behandler utsetter timen med 45 minutter pga at noe "akutt" skjedde, hva vil det si?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Timen med behandler ble utsatt 45 minutter fordi noe akutt skjedde på DPS. Hun fikk også en telefon midt i samtalen når jeg var der som hun måtte ta. Hun virket også litt stresset og preget under samtalen med meg.

Hva kan ha skjedd her? Noen som vet?

Anonymkode: be789...854

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Timen med behandler ble utsatt 45 minutter fordi noe akutt skjedde på DPS. Hun fikk også en telefon midt i samtalen når jeg var der som hun måtte ta. Hun virket også litt stresset og preget under samtalen med meg.

Sikkert en utagerende pasient hos en annen behandler.

Anonymkode: 14edd...4d5

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hva er det de må gjøre da som gjør at de må utsette alle avtaler i 45 minutter hvis en pasient blir dårlig?

Støtte pasienten/kollegaen? 

Anonymkode: 9514e...1c0

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingen her kan vel vite. En gang opplevde jeg at hele poliklinikken på DPS ble stengt av og alle polikliniske pasienter måtte vente et annet sted enn venterommet til poliklinikken. I mitt depressive hode ble det til at enten hadde en pasient utagert voldsomt/selvskadet seg/evt skadet behandler og/eller en pasient hadde gjennomført selvmord. Tenkte at de prøvde å skjerme oss fra et eller annet. Presiserer at dette kun var mine tanker. Trenger selvfølgelig ikke å være så tragisk.

Anonymkode: 3cf3a...628

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...