Gå til innhold

Du som bruker Litium; hvor ofte tar du blodprøver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
nachnoo skrev (24 minutter siden):

Det du spør om er egentlig ikke særlig interessant. Jeg synes heller du bør spørre om hva som er anbefalt av eksperter.

Jeg tenkte at dem jeg spør har fått sine anbefalinger av spesialister. Hva er anbefalt av eksperter?

Anonymkode: 6813c...2f0

Jeg skrev nettopp dette i en annen tråd:

Etter min mening er litium et utmerket preparat for særlig BP1 - forutsatt riktig brukt. Men det er også et potensielt meget farlig preparat om man ikke følger prosedyrene for kontroll strengt. Jeg vil på det sterkeste anbefale alle som bruker litium til å følge opp alle kontroller slik det er anbefalt. Ukentlig første måned. Månedlig de neste 6 måneder. Deretter vanligvis hver tredje måned. Hyppigere om det ikke ser helt greit ut.

AnonymBruker
nachnoo skrev (11 minutter siden):

Jeg skrev nettopp dette i en annen tråd:

Etter min mening er litium et utmerket preparat for særlig BP1 - forutsatt riktig brukt. Men det er også et potensielt meget farlig preparat om man ikke følger prosedyrene for kontroll strengt. Jeg vil på det sterkeste anbefale alle som bruker litium til å følge opp alle kontroller slik det er anbefalt. Ukentlig første måned. Månedlig de neste 6 måneder. Deretter vanligvis hver tredje måned. Hyppigere om det ikke ser helt greit ut.

Fint, takk. Jeg venter på å få komme inn til lege fordi jeg har trappet opp Litium. Forrige blodprøve viste nedsatt nyrefunksjon (lett nedsatt) og vikarlegen ville vente med å gjøre endringer (som i å trappe ytterligere opp på dette). Jeg får en følelse av at jeg ville hatt en spesialist-uttalelse. 

Anonymkode: 6813c...2f0

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...