Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en behandler, psykiatrisk sykepleier. Han er kjempeflink og vi har en god tone.

Jeg har et litt flaut tema jeg føler jeg vil snakke med noen om, veldig flaut. Dette er noe ang.sex og samliv….

Kan man snakke med de om det?

Anonymkode: 438ec...8e5

Fortsetter under...

AnonymBruker
nachnoo skrev (4 minutter siden):

Ja, det kan man snakke om.

Sikker på det?Jeg tenker, siden det ikke er direkte psykolog eller samlivsterapaut eller noe i den retning…

Dette er et flaut tema for meg.

AnonymBruker

H

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sikker på det?Jeg tenker, siden det ikke er direkte psykolog eller samlivsterapaut eller noe i den retning…

Dette er et flaut tema for meg.

Han svarer jo ja til spørsmålet ditt. Det er ikke noe behandleren din ikke har hørt før.

Anonymkode: 7abce...a9a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

H

Han svarer jo ja til spørsmålet ditt. Det er ikke noe behandleren din ikke har hørt før.

Beklager, takk.Er bare vokst opp med å ikke snakke om slikt.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kan relatere til det. Hadde ikke turd selv. Tross frykten din;)

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg og er vokst opp med det. Tok det opp med sykepleier som sa det var ikke hans felt, måtte ta det opp med lege sa han. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Har ikke snakket med lege om det, syns det er kleint jeg. 

Jeg hadde en privat behandler (psykiater). Hn spurte meg om jeg hadde sexlyst. Jeg er veldig tilknappet så jeg ble litt satt ut av det/synes det var flaut. Jeg har aldri snakket om temaet på DPS de årene jeg gikk der. (Jeg har ikke sexlyst pga medisiner/sykdom).

stjernestøv
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg hadde en privat behandler (psykiater). Hn spurte meg om jeg hadde sexlyst. Jeg er veldig tilknappet så jeg ble litt satt ut av det/synes det var flaut. Jeg har aldri snakket om temaet på DPS de årene jeg gikk der. (Jeg har ikke sexlyst pga medisiner/sykdom).

Samme her, ingen sex lyst og det må være medisiner eller sykdom. Hadde jo sex lyst da jeg var ung og traff mannen min, vi fikk jo barn. Ja en psykiater vet jo at medisiner kan påvirke sex lysten, syns det er bra han spurte deg om det jeg. mye de overser som vekt og f.eks. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (44 minutter siden):

Samme her, ingen sex lyst og det må være medisiner eller sykdom. Hadde jo sex lyst da jeg var ung og traff mannen min, vi fikk jo barn. Ja en psykiater vet jo at medisiner kan påvirke sex lysten, syns det er bra han spurte deg om det jeg. mye de overser som vekt og f.eks. 

Ja, vekt ser de ikke ut til å bry seg om. Ja, det var bra at hun spurte selv om det var ubehagelig.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, vekt ser de ikke ut til å bry seg om. Ja, det var bra at hun spurte selv om det var ubehagelig.

nei de gjør ikke det selv om mange blir overvektige pga medisiner, ser det på andre pasienter. Før var de tynne så begynte de på medisiner og gikk opp. har aldri fått spørsmål om mitt sex liv, tror de syns det er kleint og det er jo det. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...