Gå til innhold

Slutte med medisiner for å få sex lyst?

Anbefalte innlegg

stjernestøv

mannen vil jeg skal slutte på medisiner for å få sex lyst, skjønner ikke hvor dette kommer fra nå. jeg har lenge gått på ap og p.sprøyta og er ikke manisk lenger så det blir ikke sex, sykepleieren sa det var ikke hans felt. Måtte ta det opp med lege men hva kan en lege gjøre? Si at jeg skal slutte med medisiner? Jeg har det fint som jeg har det uten sex. 

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (På 5.4.2025 den 15.07):

mannen vil jeg skal slutte på medisiner for å få sex lyst, skjønner ikke hvor dette kommer fra nå. jeg har lenge gått på ap og p.sprøyta og er ikke manisk lenger så det blir ikke sex, sykepleieren sa det var ikke hans felt. Måtte ta det opp med lege men hva kan en lege gjøre? Si at jeg skal slutte med medisiner? Jeg har det fint som jeg har det uten sex. 

Ekspander  

Kjenner jeg blir litt provosert av mannen din som kan si at du må slutte på medisiner for at du skal få sexlyst. Du må bare svare tilbake at det er uaktuelt. Og si at du ikke ønsker sex, noe han bare må respektere. Og be han om å slutte å mase. 

stjernestøv
Skrevet (endret)
  Vendi skrev (På 5.4.2025 den 15.15):

Kjenner jeg blir litt provosert av mannen din som kan si at du må slutte på medisiner for at du skal få sexlyst. Du må bare svare tilbake at det er uaktuelt. Og si at du ikke ønsker sex, noe han bare må respektere. Og be han om å slutte å mase. 

Ekspander  

Ja han sier det, det får meg jo til å få lyst å slutte og det. Han har ikke mast på mange år, bare innimellom men nå er det litt mye. Jeg sier jo at jeg har ingen lyst. Må medisinene bort? Alt sammen? Hvordan blir jeg uten og hvordan skal jeg få sove da? 

Endret av stjernestøv
stjernestøv
  ISW skrev (På 5.4.2025 den 15.15):

Hvis mannen din mener dette synes jeg du i ytterste konsekvens skal skille deg framfor å gjøre noe så destruktivt for din egen helse.

For et grusomt og egoistisk forslag..

Ekspander  

Virkelig? Føler det er jeg som er egoistisk som nekter han sex. og hvem vet hvordan jeg er uten medisiner? uten alt mener jeg, doper meg jo og hver kveld for å sove. Ikke det at jeg føler meg dopa da. 

Annonse

stjernestøv skrev (På 5.4.2025 den 15.17):

Ja han sier det, det får meg jo til å få lyst å slutte og det. Han har ikke mast på mange år, bare innimellom men nå er det litt mye. Jeg sier jo at jeg har ingen lyst. Må medisinene bort? Alt sammen? Hvordan blir jeg uten og hvordan skal jeg få sove da? 

Ekspander  

Tror du innerst inne vet svaret på det. Du kan jo ikke sette eget liv og helse på spill bare for å tilfredsstille mannen din seksuelt. Du må selvfølgelig bare fortsette å ta medisinene dine, og drite i han. 

stjernestøv
  Vendi skrev (På 5.4.2025 den 15.28):

Tror du innerst inne vet svaret på det. Du kan jo ikke sette eget liv og helse på spill bare for å tilfredsstille mannen din seksuelt. Du må selvfølgelig bare fortsette å ta medisinene dine, og drite i han. 

Ekspander  

ok. Får se hva det blir til da. 

stjernestøv
  Grendel skrev (På 5.4.2025 den 15.36):

Jeg tenker det må være uaktuelt å bare slutte med medisiner, men du kan alltids ta det opp med legen. Det finnes kanskje andre medisiner som har samme effekt.

P-sprøyte bør det være mulig å kutte ut, eller?

Ekspander  

Ja risperidon går ut over sex lysten, vet ikke om det gjelder andre ap. 

kunne ha sluttet med p-sprøyten ja men da får jeg mange plager tilbake. 

stjernestøv
  Glitter skrev (På 5.4.2025 den 15.32):

Nei som sakt så mener jeg at dette kan han ikke kreve. Han kan gjøre en av to; Skille seg, eller akseptere situasjonen. 

Ekspander  

Skille seg og finne en ny dame er jo et alternativ ja....

Annonse

Det er sannsynligvis andre tiltak enn å seponere medisiner du kan prøve. Hvis det er ødeleggende bør du jo kunne få samtale med psykiater e.l om dette. Ellers er det absurd at din mann ikke bare er villig til, men ønsker å risikere helsen din for å få tilfredsstilt sine egne seksuelle behov. Vil tro han har en hånd han kan ta i bruk ved behov. 

skogbrann skrev (På 5.4.2025 den 16.10):

Det er sannsynligvis andre tiltak enn å seponere medisiner du kan prøve. Hvis det er ødeleggende bør du jo kunne få samtale med psykiater e.l om dette. Ellers er det absurd at din mann ikke bare er villig til, men ønsker å risikere helsen din for å få tilfredsstilt sine egne seksuelle behov. Vil tro han har en hånd han kan ta i bruk ved behov. 

Ekspander  

Hva da? Tror ikke jeg vil ta det opp med lege eller psykiater, kom ingen vei med sykepleieren bare at vi måtte gjøre ting sammen i hverdagen. Ja han har en hånd han kan ta i bruk og han må bare ha sex med andre. og han vet at jeg kan bli dårlig uten medisiner. 

stjernestøv skrev (På 5.4.2025 den 16.22):

Hva da? Tror ikke jeg vil ta det opp med lege eller psykiater, kom ingen vei med sykepleieren bare at vi måtte gjøre ting sammen i hverdagen. Ja han har en hånd han kan ta i bruk og han må bare ha sex med andre. og han vet at jeg kan bli dårlig uten medisiner. 

Ekspander  

Jeg ville tatt det opp med psykiater eller lege. Kan ikke skade å høre hva de har å si?

Anonymkode: 87c24...cdc

AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 16.30):

Jeg ville tatt det opp med psykiater eller lege. Kan ikke skade å høre hva de har å si?

Anonymkode: 87c24...cdc

Ekspander  

Tviler på at psykiateren vil blande seg inn i dette selv om det er en bivirkning, og legen vet jeg ikke hvem er en gang....litt kleint da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...