Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
nachnoo skrev (1 time siden):

Når en ser hele mennesket og kjenner dens bakgrunn og nåværende situasjon, liker en oftest også de som oppfører seg negativt i blant 😀

Slik er det for meg, og slik tror jeg det er for de fleste. 
Man må kunne skille mellom det å like personen og det å mislike enkelte negative handlinger. 

Blir du lett glad i mennesker? :)

Anonymkode: 4ac5b...378

2 hours ago, nachnoo said:

Helt irrelevant innlegg. 
Det spørres om behandler, ikke miljøpersonale. Og jeg antar det gjelder poliklinikk og ikke sikkerhetsavdeling. 

Jeg svarte ikke på hovedinnlegget, men på en kommentar som sa at en forutsetning for at behandler han hjelpe er at de liker pasienten i noe grad. Jeg brukte et ekstremt eksempel med fokus på miljøpersonale, men premisset er det samme - man må ikke like noen for å kunne gi god behandling. Også basert på at det gis behandling på sikkerhetsavdelinger, og jeg tror neppe alle behandlere liker alle pasientene sine der. 

AnonymBruker

Jeg føler at behandleren min ikke liker meg og at jeg er en byrde for han. Men jeg tenker nå at jeg må stole svar jeg har fått i denne tråden og at det bare er en følelse jeg har basert på min bakgrunn som ikke har med han å gjøre. 

Anonymkode: 5dccf...c7b

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...