Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har så mye angst og uro at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Sånn er det nesten hele tiden, i litt varierende grad. Har også ganske mørke tanker til tider uten at jeg skal gå i detalj. Jeg har slitt med dette nesten hele livet vil jeg si. Jeg prøver å distrahere meg, gå turer, høre på podcast, se på noe morsomt. Men ofte fungerer ikke dette. Jeg har så mye mørkt inni meg og jeg tør ikke snakke om det, i alle fall ikke nå.. Jeg har medisinutlevering da det har skjedd at jeg har tatt for høye doser Sobril, ikke dødelige. Men bare får å få en form for ro. Dette har fungert bra, selv om det selvfølgelig ikke er bra å gjøre det. Jeg har spurt legen flere ganger om jeg kan få Valium, men får nei på det og det forstår jeg jo. Jeg er bare så desperat etter litt ro i hodet. Grunnen til at jeg ønsker valium er at den varer lengre, sånn at jeg faktisk kan klare å ha et liv. Og da ville jeg jo at de som passer på medisiner for meg skulle ha levert de ut til meg. Noen tanker rundt dette? Er jeg helt på jordet som tenker sånn? Jeg vil bare leve et tilnærmet normalt liv. 

Anonymkode: 7ac17...ac7

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491430-uro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  Everybody skrev (På 8.4.2025 den 23.06):

Har du prøvd noe annet enn bare benzo?

Ekspander  

Glemte å sitere. Har også prøvd psykolog, innleggelse, hjelp fra kommunen osv. Snakk om at jeg kanskje skal få prøve ketamin, men det er langt frem i tid. 

Anonymkode: 7ac17...ac7

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491430-uro/#findComment-4367610
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...