Gå til innhold

Viktigheten av å tenke positivt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette året har jeg hatt en fin utvikling og hatt det bedre fysisk og psykisk. Jeg tror årsaken til det er at jeg bla har fokusert på å tenke positivt og være positiv på jobb, og å ikke være med på mine kollegers misnøye - noe jeg også har tatt med meg i andre situasjoner.

Jeg føler også at min fastlege har vært/er fornøyd med utviklingen, for han smiler hver gang jeg er der. 

Denne uka fikk jeg et tilbakefall pga en tøff situasjon, og jeg gjorde alle feilene jeg kunne gjøre - og da fikk jeg det dårlig igjen. Det ble tungt, både fysisk og psykisk, og det som følge av min negative tankegang. Og jeg ble da også lettere påvirket av mine kollegers misnøye på jobb, i tillegg til at kostholdet ble dårligere. 

Men jeg gir ikke opp. Jeg legger det bak meg og går videre. Men dette viser bare hvor mye energi negativ tankekraft og grubling tar, både fysisk og psykisk (iallefall for meg) - og sånn har jeg hatt det lenge. Jeg orker ikke ha det sånn. 

Jeg ønsker dere alle en god helg :) 

Anonymkode: ad0b1...b72

Fortsetter under...

Gjest Emoji
Skrevet (endret)

Det handler vel om at hverdagen blir lettere forholde seg til om man velger å se lyst på ting. Det er iallefall min erfaring. Så får tiden vise om dette bare er et blaff eller ikke. 

Endret av Emoji

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...