Gå til innhold

Nachnoo jeg blir smartere på benzo.

Anbefalte innlegg

Keg blir mer samlet og mindre sløv når jeg tar benzo. Har schizofreni med tvang symptomer og får gjort mer på benzo. Og ting virker mer overkommelig. Er dette vanlig. Jeg tenker også mindre på hvor deilig det hadde vært å ikke eksistere. Keg tar ikke benzo hver dag.

Anonymkode: 6828a...7cc

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491484-nachnoo-jeg-blir-smartere-p%C3%A5-benzo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Keg blir mer samlet og mindre sløv når jeg tar benzo. Har schizofreni med tvang symptomer og får gjort mer på benzo. Og ting virker mer overkommelig. Er dette vanlig. Jeg tenker også mindre på hvor deilig det hadde vært å ikke eksistere. Keg tar ikke benzo hver dag.

Det gjelder for meg og, kan være rar og sløv hele dagen så tar jeg benzo om kvelden og da kommer jeg meg. Bare man kunne brukt det hver dag flere ganger. 

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du blir smartere fordi du har mindre angst?

Anonymkode: 3a24e...a90

Det er nok korrekt

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det har med det at en føler seg bedre psykisk og fysisk rett og slett. Dermed når angst og uro blir borte, da blir en mer seg selv. 

Anonymkode: 80590...765

👍

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (12 timer siden):

Blir du smartere av andre angstdempende, som AP og AD?

Av AP kanskje, men vanskelig å si, da det er mange år siden jeg startet ta det fast.

nachnoo skrev (10 timer siden):

Du føler deg smartere 😀

Føler meg mer hel. Det kutter strengen.

AnonymBruker

Jeg skrev den siste eksamenen min, dvs hovedoppgaven på høyskolen mens jeg gikk på både beroligende og smertestillende. Jeg har fem år høyskole. På den tiden brukte jeg fire paralgin forte om dagen, pluss tretti til førtifem mg  sobril. Dette var en eksamen som gikk over fem dager. Jeg var en av to i kullet som fikk A på oppgaven. 

Jeg tror bestemt at det ideelle hadde vært om jeg var fullstendig angstfri og smertefri, slik at jeg aldri hadde hatt behov for noe medikamentell behandling. Mon tro hvor smart jeg kunne vært da? 🙂Men har man tilstrekkelig toleranse, er det ikke slik at en nødvendigvis må bli helt sløvet tiltross for ganske høye doser. Ikke alle tror dette er sant, men oppgaven jeg skrev er langtfra noe surr. 

Anonymkode: f0eee...7ab

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skrev den siste eksamenen min, dvs hovedoppgaven på høyskolen mens jeg gikk på både beroligende og smertestillende. Jeg har fem år høyskole. På den tiden brukte jeg fire paralgin forte om dagen, pluss tretti til førtifem mg  sobril. Dette var en eksamen som gikk over fem dager. Jeg var en av to i kullet som fikk A på oppgaven. 

Jeg tror bestemt at det ideelle hadde vært om jeg var fullstendig angstfri og smertefri, slik at jeg aldri hadde hatt behov for noe medikamentell behandling. Mon tro hvor smart jeg kunne vært da? 🙂Men har man tilstrekkelig toleranse, er det ikke slik at en nødvendigvis må bli helt sløvet tiltross for ganske høye doser. Ikke alle tror dette er sant, men oppgaven jeg skrev er langtfra noe surr. 

Anonymkode: f0eee...7ab

Hos meg virker det skjerpende, snarere enn sløvende. Blir fokusert og mer klar i hodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...