Gå til innhold

Skal trappe ned og slutte med Vival. Hva kan jeg forvente meg?

Anbefalte innlegg

Har brukt vival 10mg fast siste halve året så virkningen har avtatt, så sammen med behandler har vi laget en plan for nedtrapping og slutte basert på anbefalingene på trappned.no. Starter i dag og skal være medisinfri 22.5.

Noen som har erfaring med dette og kan si noe om hvilke utfordringer jeg vil møte, og hvilke fordeler det vil gi på sikt? Kan det virke positivt på depresjon?

Fortsetter under...

Jeg tror ingen kan si hvilke utfordringer du eventuelt vil møte. Med langsom nedtrapping sannsynligvis lite eller ingenting. Jeg bruker en mindre dose fast hver kveld. Hvis man googler kommer det opp mye rart, og for meg litt skumle saker i form av abstinenser. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...