Gå til innhold

Cluster hodepine


timber

Anbefalte innlegg

Takk for svaret.

Er det mulig å hente ut info om dette på nettet(cluster)?

Da tenker jeg spesielt på hvordan man best kan tilrettelegge seg for denne sykdommen. av medisiner bruker jeg imigran som tas på spray. Har sett at det er enkelte som bruker oksygen som kan lindre smertene.

Da er mitt spørsmål som følger hvis det hjelper med oksygen: Er det ikke å framskynde hodepinen hvis man er på steder, noe som jeg er, med mye eksos og forskjellige gasser.

Jeg merker store forandringer når jeg ikke er på verksdtedet kontra ikke.

Når jeg er på jobb blir jeg plaget med kraftig hodepine i venstre del av hodet. Merker kunn bak øyet, tårene renner. hodepinen er veldig kraftig.

Har fått konstatert cluster på ritø i tromsø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære timber !

Doktor online har et medisinsk leksikon på nettet, og her har jeg skrevet en del om clusterhodepine.

Selv om oksygen hjelper, betyr det neppe at andre gasser som eksos kan utløse anfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...