Gå til innhold

Tror det rabler snart….

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ocd og angst.Jeg er med tiden blitt enda mer redd for å kjøre bil. Er livredd for å kjøre på/skade noen.En kjapp biltur på butikken kan fort bli en veldig lang biltur pga jeg må kjøre tilbake å sjekke om jeg kjørte på noen/noe. «Var det en isklump eller et dyr jeg kjørte over?» «Var det et menneske jeg traff?»

Holder på å bli gal av dette.Er det noen som har det likt og har noen tips?

Anonymkode: 191d7...b08

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491517-tror-det-rabler-snart%E2%80%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (19 minutter siden):

Jeg sluttet å kjøre. Bor du landlig til er jo det vanskelig. Angst bare tar og tar. Med ocd gjelder det å ikke gi dvs sjekke. Ikke kjør tilbake, ikke se i bakspeilet osv. 

åj sluttet du virkelig?Kunne egentlig ønske jeg kunne det, men jeg må dessverre bruke bilen både mtp hvor barna skal og jobben min😫Hater angst!!Det tar over livet mitt.Har ikke mye glede igjen.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva om?

Den problemstillingen du kommer med i HI har du jo lagt frem flere ganger. Og du har fått råd og tips til hvordan forholde deg til det. Blant annet at du må ta det opp med behandleren din. 

Anonymkode: 07456...dcd

Annonse

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (3 minutter siden):

Det er det mange som gjør, hva er problemet?

Det er jo ikke så lenge siden sist tråd TS laget om problemstillingen, så synes bare det var litt rart at han/hun har glemt det allerede. Jeg ser heller ikke poenget med å opprette en ny, tilsvarende tråd når man allerede har fått mange gode råd og tips? Men er kanskje bare jeg som mener det?

Anonymkode: a32c4...dd8

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ocd og angst.Jeg er med tiden blitt enda mer redd for å kjøre bil. Er livredd for å kjøre på/skade noen.En kjapp biltur på butikken kan fort bli en veldig lang biltur pga jeg må kjøre tilbake å sjekke om jeg kjørte på noen/noe. «Var det en isklump eller et dyr jeg kjørte over?» «Var det et menneske jeg traff?»

Holder på å bli gal av dette.Er det noen som har det likt og har noen tips?

Har du deltatt i 4-dagers intensiv behandling? 4-dagers behandling - Helse Bergen HF  Hvis ikke, så kan det være vel verdt å snakke med behandler om det kan være aktuelt å henvise deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...