Gå til innhold

Beslaglagt førerkort pga kontakt med psykiatrien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det vanlig? Det er jo litt skummelt isåfall at de bare kan ta førerkortet fra folk kun pga at de er i psykiatrien. Så dette på tiktok en som har mistet førerkortet mange ganger. H*n skriver ikke hvorfor, men vet h*n har lagt ut mange ganger at h*n er suicidal eller innlagt osv. 

Anonymkode: 6db10...834

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis personen er suicidal kan det være hen har mistet førerkortet pga det eventuelt at personen bruker medisiner som tilsier at hen ikke kan kjøre. Jeg vet ikke helt hvor vanlig det er å bli fratatt førerkortet, tror det er vanligere å få muntlig kjøreforbud. Det har jeg hørt om flere som har fått, men da pga aktiv psykose.

Anonymkode: ac1cd...b84

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ah skjønner. Denne personen legger daglig ut videoer av politi og ambulanse. 

Anonymkode: 6db10...834

Sånne folk har jeg lite til overs for. De irriterer meg faktisk. Blir fylt av forrakt mot sånne. 

Anonymkode: e33c7...801

Annonse

Jeg ble fratatt førerkortet en gang pga selvmordstanker. De nærmere 50 andre gangene jeg har vært innlagt og de 6 årene jeg gikk til poliklinisk behandling har jeg beholdt førerkortet. Selv om problematikken jevnt over har vært suicidalitet 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...