AnonymBruker Skrevet 13. april Skrevet 13. april Ettersom jeg sliter psykisk så poster jeg tråden på psykiatri, men alle er velkommen til å svare uavhengig av om de sliter psykisk eller ikke. Jeg sliter som sagt psykisk, noe som har ødelagt mye for meg. Men nå tenker jeg å 'bestemme' meg for å ikke la det få ta like stor plass og ta ansvar og forsøke fylle dagene mine med mer ting som føles meningsfullt, så jeg har tenkt på å begynne å jobbe frivillig blant annet. Også tilbringe mer tid med familie og andre mennesker i livet mitt. Har også litt lyst til å begynne på ridekurs igjen og/eller tilbringe mer tid med dyr samt tilbringe mer tid ute i naturen. Anonymkode: 374c4...829 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april Skrevet 13. april Holdningen man har har alt å si. Anonymkode: 90805...02b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Holdningen man har har alt å si. Anonymkode: 90805...02b Det tenker jeg du har rett i. Anonymkode: 374c4...829 0 Siter
Stormwind Skrevet 16. april Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 14.27): Ettersom jeg sliter psykisk så poster jeg tråden på psykiatri, men alle er velkommen til å svare uavhengig av om de sliter psykisk eller ikke. Jeg sliter som sagt psykisk, noe som har ødelagt mye for meg. Men nå tenker jeg å 'bestemme' meg for å ikke la det få ta like stor plass og ta ansvar og forsøke fylle dagene mine med mer ting som føles meningsfullt, så jeg har tenkt på å begynne å jobbe frivillig blant annet. Også tilbringe mer tid med familie og andre mennesker i livet mitt. Har også litt lyst til å begynne på ridekurs igjen og/eller tilbringe mer tid med dyr samt tilbringe mer tid ute i naturen. Anonymkode: 374c4...829 Å drive med aktiviteter som gir mening , som du forteller om , og i tillegg ha gode relasjoner rundt deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april Skrevet 16. april Viktig med god behandling og at man er medisinert om det trengs. Jeg med bipolar trenger det. Jeg har en plan for hva jeg skal gjøre i perioder hvor jeg er syk. Ellers gjør jeg litt det jeg vil, det jeg orker. Gjør mye i perioder og lite andre perioder. Anonymkode: f2130...36b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.