Gå til innhold

Gruer meg til påske

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er litt vanskelig. Ingen oppfølging fra helse, pappa er på hytta. Men blir ikke påvirket av å se andre kose seg med familien sin. Det er noe jeg ikke har nå, men sånn er jo bare livet. Blir ikke bedre av å lengte etter det A4 familielivet. 

Jeg er noe stresset fordi jeg håper barna har en god ferie. Siden det ikke er min uke, så er det ikke mitt ansvar. Det er jo greit fordi jeg ikke trenger å gjøre noe ut av påsken - bryr meg null om den selv, men kjenner meg engstelig for om det går bra med barna og om de har en ordentlig påske eller ikke når jeg ikke kan kontrollere det. Jeg liker at det er påske når jeg får sjans til å tjene ekstra på røde dager. Det er eneste betydning denne høytiden har for meg når barna er ute av bilde. 

Sender gode tanker til dem som føler seg ensomme og ekstra utelatt i disse høytider. Husk at ikke "alle" andre heller gjør noe ut av denne tida. Gjør akkurat som vanlig, eller akkurat som du vil med den :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...