AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april Kan medisinen abilyfy gi bivirkninger som ligner på parkinson? Anonymkode: a08df...635 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april Står tremor som vanlig bivirkning Anonymkode: 5d348...773 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan medisinen abilyfy gi bivirkninger som ligner på parkinson? Anonymkode: a08df...635 Jeg ble helt stiv i kroppen av den i hvert fall, ikke virket den heller. 0 Siter
nachnoo Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kan medisinen abilyfy gi bivirkninger som ligner på parkinson? Anonymkode: a08df...635 Ja, alle AP kan gi slik bivirkning. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 22. april Skrevet 22. april Ja parkinsonisme kan man få av ap. Men verstingen her var de gamle nevroleptika som Haldol og trilafon. Da jeg gikk på Haldol klarte jeg ikke knyte skolissene engang. Det er heldigvis nesten altid reversibelt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. april Skrevet 22. april Worriesome Plenty 2 skrev (30 minutter siden): Ja parkinsonisme kan man få av ap. Men verstingen her var de gamle nevroleptika som Haldol og trilafon. Da jeg gikk på Haldol klarte jeg ikke knyte skolissene engang. Det er heldigvis nesten altid reversibelt. Jeg hadde det grusomt på trilafon. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 22. april Skrevet 22. april stjernestøv skrev (4 minutter siden): Jeg hadde det grusomt på trilafon. Ja de gamle medisinene var noe herk. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden): Ja de gamle medisinene var noe herk. Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden): Ja de gamle medisinene var noe herk. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Står tremor som vanlig bivirkning Anonymkode: 5d348...773 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan medisinen abilyfy gi bivirkninger som ligner på parkinson? Anonymkode: a08df...635 Takke til dere alle for svar. I dette tilfellet er det flere tegn på parkinson. Men det trenger jo ikke være pga av abilify bruk. Anonymkode: a08df...635 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.