Gå til innhold

Kombinasjonsbehandling Zoloft

Anbefalte innlegg

Legene vil ha meg av Lamictal, de har utelukket bipolar 2. De har konkludert med en form for angst. 

Da står jeg igjen på 250 mg alene som ikke er tilstrekkelig mot angsten. Har stadig angst/uro daglig. Serumspeil på rundt 150. 

Har tatt Remeron og Zoloft med god effekt tidligere, men gikk fryktelig opp i vekt.

Noe annet jeg kan ta sammen med Zoloft for bedre virkning mot angst? Men ikke så mye vektoppgang. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491735-kombinasjonsbehandling-zoloft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Zliten skrev (21 minutter siden):

Legene vil ha meg av Lamictal, de har utelukket bipolar 2. De har konkludert med en form for angst. 

Da står jeg igjen på 250 mg alene som ikke er tilstrekkelig mot angsten. Har stadig angst/uro daglig. Serumspeil på rundt 150. 

Har tatt Remeron og Zoloft med god effekt tidligere, men gikk fryktelig opp i vekt.

Noe annet jeg kan ta sammen med Zoloft for bedre virkning mot angst? Men ikke så mye vektoppgang. 

Lamictal serumspeil på 150? Eller hva mener du?

Anonymkode: 90a61...6de

Zliten skrev (40 minutter siden):

Står igjen alene på 250 mg Zoloft **

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...