AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Hvis du skulle skrevet en bok om livet ditt. Hva ville du kalt boken? Anonymkode: e55f8...c88 0 Siter
Adeie Skrevet 23. april Skrevet 23. april Nå måtte alle jeg er glad i dødd før jeg ga ut en bok. De skal få slippe å vite hva jeg har gått igjennom. Men måtte bli noe som: over skyene er himmelen alltid blå. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg skrev en tredel av en bok. Kalte den Vrang. Ble refusert.😭 Anonymkode: e00fa...d61 0 Siter
Vendi Skrevet 23. april Skrevet 23. april (endret) Måtte ha blitt flere bøker etter hvilken "epoke" livet mitt var i. Livet er jo liksom delt inn i ulike bolker, så synes det er vanskelig å samle alt i én tittel. Endret 23. april av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg vet hva jeg skulle kalt boken min. For jeg vet hva som hjelper meg til å være den jeg er i dag. Veldig godt er det. Anonymkode: 613f2...b84 0 Siter
Sokk Skrevet 23. april Skrevet 23. april Haha, morsomt spørsmål. Leker litt med ulike mulige titler: - Utstøtt - Knust i tusen biter - Selvmordsbryteren - Skyggene på veggen - Jaget - Overmenneske undermenneske - Umenneske - Verden under - Elsk meg for faen (finnes sikkert allerede) Jeg skal ikke skrive noen bok altså. 0 Siter
Osten Skrevet 23. april Skrevet 23. april Adeie skrev (4 timer siden): Nå måtte alle jeg er glad i dødd før jeg ga ut en bok. De skal få slippe å vite hva jeg har gått igjennom. Men måtte bli noe som: over skyene er himmelen alltid blå. Du kan skrive under synonym, så ingen vet hvem du er i virkeligheten 0 Siter
Adeie Skrevet 23. april Skrevet 23. april Osten skrev (12 minutter siden): Du kan skrive under synonym, så ingen vet hvem du er i virkeligheten Nå vet de nære meg litt av min historie. De hadde nok lett forstått hvem som skrev. Nå bør faktisk ikke alt fortelles heller. Grusomme ting kan få lov å være i fred, ikke gi andre ideer de kan bruke mot barn spesielt. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Adeie skrev (1 time siden): Grusomme ting kan få lov å være i fred, ikke gi andre ideer de kan bruke mot barn spesielt. Akkurat den tanken tenkte også de som hadde overlevd nazistenes tortur under krigen. Derfor var det deler av sine opplevelser de aldri skrev ned eller fortalte til noen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sokk skrev (På 23.4.2025 den 14.45): Haha, morsomt spørsmål. Leker litt med ulike mulige titler: - Utstøtt - Knust i tusen biter - Selvmordsbryteren - Skyggene på veggen - Jaget - Overmenneske undermenneske - Umenneske - Verden under - Elsk meg for faen (finnes sikkert allerede) Jeg skal ikke skrive noen bok altså. Så dystert Anonymkode: bfad8...3d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Den skal hete Levende mirakel. Anonymkode: 613f2...b84 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 26. april Skrevet 26. april Ville landskap kanskje. Livet har jo på mange måter vært som å ferdes i ulike landskap, i ulikt vær. På høye topper man har ramlet ned fra, kavende i høye bølger, svømmende med hodet over vannet, drukning, redning, udramatiske turer på vidda, turer på fjellet uten fall… Mange har spurt inm jeg ikke skal skrive bok, men det blir det neppe noe av. Jeg har ikke lyst til å utlevere andre. De som kjenner meg ville raskt skjønt hvem jeg er/hvem jeg skriver om - selv under pseudonym. 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 26. april Skrevet 26. april Navnet på boken ? Jeg mener selv at jeg har levd et liv med mye innhold. Mitt liv : veien å lære seg selv å kjenne haha 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april "Et liv i meningsløs ensomhet" Anonymkode: 8cd34...5d1 1 Siter
Glitter Skrevet 28. april Skrevet 28. april (endret) Druknet - En biografi om livets harde realiteter. Endret 28. april av Glitter 1 Siter
Røykvarsler Skrevet 29. april Skrevet 29. april Å svømme gjennom livets værskifte, kanskje? Eller noe i den mollen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.