Vendi Skrevet 29. april Skrevet 29. april (endret) Røykvarsler skrev (5 minutter siden): Å svømme gjennom livets værskifte, kanskje? Eller noe i den mollen. Hm.. der satte du meg på en idé til tittel jeg kunne hatt på boken om livet mitt: "Sol og skiftende skydekke". Tipper det vil oppsummere ganske greit. Endret 29. april av Vendi 1 Siter
Grendel Skrevet 30. april Skrevet 30. april Undertittelen er basert på Douglas Adams. Jeg synes den er spot on 😁(Bare ikke ta det for seriøst) LIFE OF GRENDEL A dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 30. april Skrevet 30. april Grendel skrev (59 minutter siden): Undertittelen er basert på Douglas Adams. Jeg synes den er spot on 😁(Bare ikke ta det for seriøst) LIFE OF GRENDEL A dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.