Gå til innhold

Hvilken AP kan erstatte perphenazin Nachnoo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har brukt peratsin som har virkestoffet perphenazin, den het trilafon tidligere som du sikkert vet. Men den er så dyr å bruke. Da lurer jeg på hvilken type AP som har lignende virkning som denne? Grunnet den virker veldig godt på meg, men får den ikke på blå resept. 

Anonymkode: d0b47...986

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har brukt peratsin som har virkestoffet perphenazin, den het trilafon tidligere som du sikkert vet. Men den er så dyr å bruke. Da lurer jeg på hvilken type AP som har lignende virkning som denne? Grunnet den virker veldig godt på meg, men får den ikke på blå resept. 

Har du fått avslag på å få den på blå resept?

Jeg fikk ja med en gang. 

Anonymkode: c51e8...5c6

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har du fått avslag på å få den på blå resept?

Jeg fikk ja med en gang. 

Anonymkode: c51e8...5c6

Ja fikk avslag da psykiateren søkte om det. Men det er noen år siden det ble søkt om. Jeg kan jo be fastlegen om å søke på nytt. og bekrefte den positive virkningen på meg. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...