Gå til innhold

Om følelser og kroppslige plager

Anbefalte innlegg

stjernestøv
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ok. Føler du det hjelper? 
Jeg har så mye ubevisste følelser og angst tror jeg. Som på en måte må frigjøres , men jeg får ikke tak på det og blir bare dissosiativ 

Anonymkode: 01815...e2b

Det er mange år siden, sluttet da jeg ble verre og ble kvalm og kastet opp etterpå. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ok. Føler du det hjelper? 
Jeg har så mye ubevisste følelser og angst tror jeg. Som på en måte må frigjøres , men jeg får ikke tak på det og blir bare dissosiativ 

Ingenting må frigjøres. Man må ikke huske alt som hat skjedd som er vondt. Er en grunn til at man glemmer.

Man må velge å leve. Her ser dwt ut som du har stoppet med å leve for å fokusere på negativitet

Anonymkode: 012a1...710

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ingenting må frigjøres. Man må ikke huske alt som hat skjedd som er vondt. Er en grunn til at man glemmer.

Man må velge å leve. Her ser dwt ut som du har stoppet med å leve for å fokusere på negativitet

Ja det er nok kanskje tilfelle hvis det er gamle opplevelser man sliter med.

I mitt tilfelle er det jo at jeg er kjempesyk. Og tenker til en viss grad det skyldes eller iallefall forverres av overveldene følelser og lignende. Så føler det må «behandles» på et vis for bedring. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (14 timer siden):

Det er mange år siden, sluttet da jeg ble verre og ble kvalm og kastet opp etterpå. 

Huff leit å høre

Det kan kanskje tyde på at det er noe følelser ellernoe ja. Som kroppen reager på ❤️

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg tenker at der er nettopp det da, at man stenger ute tankene og følelsene og blir kroppslig syk. Og dissosiativ. Og derfor bør man gjøre noe for at de følelsene og opplevelsene får bli følt og bearbeida. Så man kan bli friskere 

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg tenker at der er nettopp det da, at man stenger ute tankene og følelsene og blir kroppslig syk.

Eller kan det være tvert om...?

Endret av Eva Sofie

Annonse

Eva Sofie skrev (8 minutter siden):

Eller kan det være tvert om...?

Hvordan da mener du? At man føler for mye på ting? Kan absolutt være et poeng det og ja.

Men når man ikke Klarer føle eller tenke og bare er dissosiativ, frakoblet og kroppslig syk, ville jeg tenkt at man undertrykker..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...