AnonymBruker Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Glitter skrev (2 timer siden): Må vel være at de klarer å utvikle nye og bedre medisiner. Ser ikke for meg at det vil komme nye evolusjonære tilnærminger for hvordan behandle angst, depresjon, bipolar og psykose. Men hva vet nå jeg. Hvis man klarer finne ut mer hvordan fysisk og psykisk henger sammen kanskje Anonymkode: 01815...e2b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Glitter skrev (På 3.5.2025 den 5.22): Må vel være at de klarer å utvikle nye og bedre medisiner. Ser ikke for meg at det vil komme nye evolusjonære tilnærminger for hvordan behandle angst, depresjon, bipolar og psykose. Men hva vet nå jeg. Men om mye av plagene man har skyldes (ubearbeida) følelser, traumer med mer så må man vel heller finne ut hvordan kropp og følelser henger sammen Det blir kanskje noe annet for mer generiske sykdommer som bipolar eller psykose? Men jeg vet ikke. Handler ikke alt om følelser i bunn da? Anonymkode: 01815...e2b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.