AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Hvorfor får jeg refusjon på 25 mg tabletter og ikke på 100 mg? Det står samme indikasjon på begge. Anonymkode: 4787a...cce 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april Skrevet 28. april Legen kan ha glemt å trykke på rett knapp. Eller indikasjon er feil. Anonymkode: de868...2af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Legen kan ha glemt å trykke på rett knapp. Eller indikasjon er feil. Anonymkode: de868...2af Indikasjon er gjerne feil, men det står samme på begge. Anonymkode: 4787a...cce 0 Siter
nachnoo Skrevet 28. april Skrevet 28. april Det er indikasjonen som avgjør refusjon/blå resept. Tablettstyrken er uvesentlig. Dette er sikkert bare en forglemmelse av legen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april Skrevet 28. april nachnoo skrev (8 timer siden): Det er indikasjonen som avgjør refusjon/blå resept. Tablettstyrken er uvesentlig. Dette er sikkert bare en forglemmelse av legen. Ok. Feilen er kanskje på den som er med refusjon. Det står "Beroligende " på pakken og den brukes for søvn. Kan han ikke bare skrive bipolar lidelse (har den diagnosen altså) i stedet, så har man en godkjent indikasjon? Anonymkode: 4787a...cce 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok. Feilen er kanskje på den som er med refusjon. Det står "Beroligende " på pakken og den brukes for søvn. Kan han ikke bare skrive bipolar lidelse (har den diagnosen altså) i stedet, så har man en godkjent indikasjon? Anonymkode: 4787a...cce Han kan det. Men, når den ikke brukes til det, så er det jo ikke rett. Kan hende din lege følger lovverket. Anonymkode: de868...2af 1 Siter
Sokk Skrevet 28. april Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok. Feilen er kanskje på den som er med refusjon. Det står "Beroligende " på pakken og den brukes for søvn. Kan han ikke bare skrive bipolar lidelse (har den diagnosen altså) i stedet, så har man en godkjent indikasjon? Anonymkode: 4787a...cce Det står beroligende på min pakke også og jeg har alltid fått på blå resept, såvidt jeg forstår (sånn at det er gratis med frikort). 0 Siter
emilie321 Skrevet 28. april Skrevet 28. april Sokk skrev (5 minutter siden): Det står beroligende på min pakke også og jeg har alltid fått på blå resept, såvidt jeg forstår (sånn at det er gratis med frikort). På mine står det mot uro og jeg har alltid fått de på blå resept. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april Skrevet 29. april emilie321 skrev (7 timer siden): På mine står det mot uro og jeg har alltid fått de på blå resept. det får jeg og, står beroligende. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.