AnonymBruker Skrevet 28. april Skrevet 28. april Mobbing i barndommen: En av to har opplevd vold som voksen Ja dette kommer ikke overraskende for meg, og sikkert ikke for mange som er blitt mobbet som barn. Har som voksen opplevd fysisk og psykisk vold, også voldtatt. Henger dessverre sammen for mange. Anonymkode: 4946a...da4 0 Siter
Sokk Skrevet 28. april Skrevet 28. april Lol, føler meg truffet, jeg skal gå i gruppeterapi for nettopp å adressere det her. Det er et eller annet ved meg som får folk til å tenke at det er greit å være slem med meg. Og jeg må finne en måte å bryte «forbannelsen» på. Men sånn overordnet er det selvsagt ikke morsomt. Det er utrolig trist. 1 Siter
Everybody Skrevet 28. april Skrevet 28. april Sokk skrev (2 timer siden): Lol, føler meg truffet, jeg skal gå i gruppeterapi for nettopp å adressere det her. Det er et eller annet ved meg som får folk til å tenke at det er greit å være slem med meg. Og jeg må finne en måte å bryte «forbannelsen» på. Men sånn overordnet er det selvsagt ikke morsomt. Det er utrolig trist. De tenker sikkert at det ikke blir noe konsekvenser av det eller at du ikke tør å si ifra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.