Gå til innhold

Får ikke til å endre livet, redd jeg kommer til å angre

Anbefalte innlegg

Skrevet
lavender skrev (På 30.4.2025 den 17.45):

Jeg har tenkt en del på siste månedene at jeg er redd jeg kommer til å angre på at jeg aldri levde livet fullt ut. For jeg får ikke til å ta de stegene som er nødvendig for å få til å endre ting i livet. Jeg ønsker meg jo venner, kjæreste og en ny hobby blant annet men jeg synes det som det krever av meg er så skummelt at jeg lar det stoppe meg. Det gjør meg også ganske frustrert over meg selv, for når alt kommer til alt er det bare jeg som kan gjøre det som kreves og endre livet mitt. 

Jeg har lenge vært ganske så dårlig psykisk og da var det på en måte en grunn for å ikke gjøre noe aktivt for å få til det jeg ønsket, men siste tiden har jeg vært og hatt det overraskende bra. Likevel sliter jeg med å faktisk ta de stegene og faktisk gjøre det som må til for å oppnå det jeg ønsker. Altså, jeg tør ikke ha Tinder eller dra på date eller melde meg på en hobby eller legge ut 'kontaktannonse' i Hey girl gruppen på facebook.

Noen som har noen gode innspill eller råd?

Er du glad i å synge?

Meld deg da inn i sangkor. Der får du dekt sosiale behov og behov for tilhørighet. Kan anbefales:)

Noen finner seg også en partner der(i blanda kor). 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...